Hej aminoer. Har været igang med mit vagtfirma i et par måneder nu og er ved at løbe tør for underleverandør opgaver. Vil gerne ud og have mine egne kunder og har brug for gode råd, som kan iværksættes for små penge eller endda gratis Har prøvet avis annoncer, men uden held. Hvad kan man gøre for at nå ud til de rigtige målgrupper? Har lavet en flyer, men det koster jo alt penge i papir og printer patroner. min side er: www.visionsecurity.dk Hvad kan i foreslå mig ? Er tilmeldt Udbudsvagten, som sender mig udbud når og hvis der kommmer nogle. Men her skal jeg først lærer at lave et tilbud, hvis jeg skal byde ind på en udlicitering. Alle ideer er velkommen. |
Nu er jeg jo en internet nørd, så jeg ville anbefale dig at lave noget Google adwords. Du kan hurtigt komme igang, men det kræver tid og forsøg at optimere dine kampagne kroner. Men som sagt, en hurtig måde at få nogle interesserede kunder ind i butikken.
Ellers kunne du kontakte festudlejere, og høre om de var interesseret i at anbefale dig, til kunder de tror kunne få brug for en vagt. Mange gymnasium fester og større privatfester køber jo netop ind hos sådanne firmaer, så der kunne du måske få nogle opgaver?
Mvh
Tranberg