Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde, job med websider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil høre herinde om der er nogle som har nogle gode forslag på, hvor I finder jeres kunder hende hvad angår projekt jobs med, websider, webdesigns, flash og alt indenfor hjemmesider?

Findes der evt. en liste over nyopstartede firmaer som ikke har nogle hjemmesider eller hvordan og hvorledes?

Kom med gode råd til alle! :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:00
Tror ikke der er så mange der vil ud med hvor de skaffer deres kunder, dog kan jeg godt røbe at jeg selv bruger mund til mund (netværk) til at skaffe mine...
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:29

Hvis du er dygtig nok kommer folk selv til dig - ofte anbefalet af tidligere kunder.

Ja, du kan købe data om nystartede virksomheder på www.cvr.dk.

Held og lykke! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:55

Nu laver jeg ikke hjemmesider for andre, men jeg har fået et par henvendelser om jobs efter jeg lavede version 2 af Kondomaten og har også fået et par fra folk, der godt kunne lide min anden side mXchange.

Jeg ved ikke, hvor mange sider, du har lavet, men synes, at der jævnligt kommer henvendelser, hvis man har et par sider derude. Jeg lavede også artiklen Webshop på en weekend. Den gav en enkelt henvendelse. Så se at få noget ud på nettet, så skal henvendelserne nok komme.

Jeg har desværre måttet afvise dem alle.

Mon ikke også, der bliver indgået et par handler her på Amino Big Smile 

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)