Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign, Flash, CMS, PHP, HTML ...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil høre om der er nogle som mangler en professionel og billig hjemmeside. Vi har mere end 10-20 års erfaring indenfor dette område og hvis du eller dit firma mangler et nyt design eller en helt ny hjemmeside så kontakt mig på happysmile18@gmail.com

Vi er meget hurtige og effektive.

Mvh Christopher Wold

UniMate SoftWare 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:29

Ikke for at være træls, men kan ikke lade være med at undre mig lidt over hvordan man kan have mere end 20 års erfaring med ting der er 10-12 år gamle?

Medmindre du naturligvis har lagt jeres erfaringer sammen?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 17:32

Hej!

Det er selvfølgeligt rigtigt, men nu snakker jeg om da man startede uddannelsen frem til nu.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:49

Er folkeskole medregnet? Hvilken uddannelse har du/i?

Jeg mangler, må vi se hvad de 20 års arbejde har medført ind til nu inden jeg afgiver bestilling.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 17:56

Hej

Skriv en mail til mig også finder vi ud af noget, så kan du også se portfolio

Mvh

Christopher Wold 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:46

HappySmile:
Skriv en mail til mig også finder vi ud af noget, så kan du også se portfolio

Du spørger i en anden tråd om hvordan folk skaffer kunder. Det er der selvfølgelig mange måder at gøre på, men i første omgang bør du få dig en hjemmeside hvor folk kan se dit portfolio, det holder ikke at man skal sende dig en mail for at få lov til at se om du er dygtig.

Så skynd dig at få oprettet en hjemmeside med kontakt data og et udsnit af dit portfolio, derefter kan du begynde at fokusere på markedsføring for at skaffe flere kunder.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:18

HappySmile:

Hej!

Det er selvfølgeligt rigtigt, men nu snakker jeg om da man startede uddannelsen frem til nu.

Jeg undrede mig bare over 10-20 års erfaring i blandt andet PHP og Flash - PHP startede som et hyggeprojekt i 1995 og var næppe ret udbredt før version 3 i 1998, ligesom Flash først startede i 1996.

Så fik jeg det til at være ret svært at have 20 års erfaring i nogen af de to ting.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:26

Anders Christensen:
Jeg undrede mig bare over 10-20 års erfaring i blandt andet PHP og Flash - PHP startede som et hyggeprojekt i 1995 og var næppe ret udbredt før version 3 i 1998, ligesom Flash først startede i 1996.

Så fik jeg det til at være ret svært at have 20 års erfaring i nogen af de to ting.

Du giver jo selv svaret, Anders. Bare læg tallene sammen :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:49

Man kunne jo ret nemt få den mistanke at vores trådopretter er ung og ikke pokkers erfaren. Jeg anbefaler at vedkommende laver nogle gratisprojekter for små humanitære organisationer at begynde på. De er tit MEGET taknemmelige og udgør gode cases.

Derefter er det måske en god idé at vise at man er istand til at lavesig et website selv...

Stilen er jo lidt klodset, men herfra lyder der et håndtegn. Jeg har fandeme også skrevet mange idiotiske mails og ramt TOTALT ved siden af i begyndelsen...Så fyr den af og giv ikke op - men lad også OMGÅENDE være med at spille dygtigere og mere smart end du kan stå inde for. Det gennemskues på 3 sekunder og giver ikke kunder. Kun kærlige klask her på Amino.

/Anders 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)