Jeg ønsker hjælp til hvor jeg kan tilmelde min webside gratis, og dermed dyrke noget markedsføring online og gratis.
Altså hvad hedder div. sider hvor man kan slå et slag for sin webshop, der sælger: bil,bolig,køkken,fritid og VVS artikler, emhætter, og endelig hånd/el værktøj.
Tak for hjælpen - har set på www.e-guiden.dk, lokalshop.dk, marketplace.dk,papkassen.dk,shopmaster.dk - men findes der andre??
Du kan jo evt. starte med at tilmelde dit site, til nogle af de gratis portaler som findes derude. Du kan se et par på dette site: http://home1.stofanet.dk/portal/ . Ellers se om du kan finde forums som dette som omhandler nogle situationer hvor man kan bruge de løsninger som dine produkter giver. Gør-det-selv forums kunne være oplagt at søge lidt rundt efter. herefter brug noget tid på at svare på nbogle indlæg og bliv en del af forummet før du bliver for agressiv med dit salg
Det er meget brugt og de har ligesom Amino som regel en god omgangstone. Men som Claes siger - vær lidt diskret med din markedsføring for det er de ikke så glade for. Gør dem nysgerrige og få dem til selv at bede om din webadresse i stedet for.
Det er meget brugt og de har ligesom Amino som regel en god omgangstone. Men som Claes siger - vær lidt diskret med din markedsføring for det er de ikke så glade for. Gør dem nysgerrige og få dem til selv at bede om din webadresse i stedet for.
mvh
Helle
Det er da dejligt så enige vi er Helle
Hvis jeg var dig Stones, ville jeg opføre mig på forummet som jeg var en standart bruger, og så lave en super signatur med et link til din side og måske med et tilbud i bunden af denne som du skifter ret tit. Så tror jeg du får en stor klikrate.
[/QUOTE]Ja vi har deltaget i debatten lige i hælene på hinanden hele dagen... Desværre ved jeg ikke en pind om herreundertøj, så der må du klare dig selv...Helle[/QUOTE]