Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herreundertøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der kender til undertøjsfirmaer som har tank tops der matcher deres tights?? (JBS, Bjørn Borg, Frank Dandy m.m.)
Kan ikke finde andet end ensfarvet tank tops, grimme tank tops eller net tank tops.
Jeg vil have en god kvalitet og flot design.

Hilsen Kennet    
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:16
Er det til dig selv, så laver Dolce Gabana noget ret lækkert. har selv lige købt i dag - Hvis det er til videre salg er jeg blank !
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:04

Hvis design betyder farver, ved jeg det ikke lige...

Men prøv at tjekke www.hisbasicwear.dk det er lækker kvalitet!
Tilmeldt 31. Mar 06
Skrevet kl. 22:30

Dato: 4/4/2006 8:16:23 PM Forfatter: Claes N. Er det til dig selv, så laver Dolce Gabana noget ret lækkert. har selv lige købt i dag - Hvis det er til videre salg er jeg blank !

Det er ikke til mig selv, men til webshop. Og det skal både være tank top og tights i samme design. Tænk Frank Dandy tights med matchende tank top (cool ik?).

Er det army tank top du har købt fra Dolce Gabanna?

Nogle designere som synes dette lyder interessant?, så smid en PM til mig

Hilsen Kennet
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:40
Dato: 4/4/2006 10:29:38 PM Forfatter: Krede

Dato: 4/4/2006 8:16:23 PM Forfatter: Claes N. Er det til dig selv, så laver Dolce Gabana noget ret lækkert. har selv lige købt i dag - Hvis det er til videre salg er jeg blank !

Det er ikke til mig selv, men til webshop. Og det skal både være tank top og tights i samme design. Tænk Frank Dandy tights med matchende tank top (cool ik?).
Er det army tank top du har købt fra Dolce Gabanna?
Nogle designere som synes dette lyder interessant?, så smid en PM til mig
Hilsen Kennet

Nej det er en limegrøn v-hals ting med noget tryk på
Men hvis du skal lave en webshop så ville jeg måske kigge lidt på www.smartguy.dk (Du kender dem jo nok godt) De udbyder en del undertøj. Har dog ikke prøvet at handle der, men tjek dem ud.

Her lige lidt flere tøj links fra ''My favorites''  om ikke andet så til lidt inspiration :

Tilmeldt 31. Mar 06
Skrevet kl. 22:43
Dato: 4/4/2006 10:04:15 PM Forfatter: Brian Nielsen (Briian)

Hvis design betyder farver, ved jeg det ikke lige...

Men prøv at tjekke www.hisbasicwear.dk det er lækker kvalitet!

Tak Brian. Har været der også. De har heller ikke hvad jeg søger (heldigvis for mig)

Hilsen Kennet
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:24
Jeg tror det var Kræftens bekæmpelse eller en anden velgørende forening, der engang lavede et sæt tights og en tanktop i matchende design - det var noget så underligt som billeder af mad og grøntsager der var printed på [:0]
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)