Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

klinik-lokaler ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne udvide til København. Jeg har idag klinik i Nordsjælland, hvor jeg har udviklet et slanke- og et rygestop-koncept.

Jeg har brug for lokaler i København med synlig facade/vinduer, så der kan tiltrækkes "strøg-kunder". Jeg skal min. bruge 2 lokaler samt adgang til venterum. Og jeg er interesseret i at leje dem 2-3 dage pr. uge. Det er derfor oplagt at have klinik med anden/andre, der også har behov på 2-3 dage.

Kender I nogen, der kunne tænke sig at gå i disse tanker?

Slut for nu!! 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:25

hej

kig op www.oline.dk de her en del butiks lokaler til udlejning i kbh nogen af dem på ret så kendte gader ....

Venligst

René Buch

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:22

Hej Korntrold.

Tak for tippet. Blev lidt overrasket over navnet - min datter hedder Oline !!!

Anja
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:49

hej Anja

jammen selv tak da , nu ved du da at du ikke kan få det domæne til din datter hvis det kommer der til en dag - nedtur ;-)

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hej grummen,

jeg tror jeg kan hjælpe dig. Vi er pt. to piger, som har en skøn forretning i hjertet af København med synlig flot facade/vinduer. Ganske få meter fra Strøget.

Lokalet er delt på således, at der er venterum/reception samt 3 kabiner i et andet rum. Et dejligt køkken, baglokale samt toilet. Alt ialt er der 15 kvm.  Det er idag en lækker hudplejeklinik, med en flot omsætning. Desværre pga. af personlige årsager, er vi nødt til at tage afsked med den.

Jeg kan forstå, at det rygestop samt slankeklinik, du ønsker at drive i København, men der er en kæmpe kundekreds som ville være dig til gode.

Vi har en zoneterapeut som ønsker at samarbejde, hvis det skulle have din interesse. Til din information ligger huslejen på. 15.000 kr. om måneden.

Håber det kunne have din interesse.

Hilsen

Nina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)