Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angåedne din brug af Kalender

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og arb. med min makker på et nyt koncept, og det vil glæde os, hvis du vil bruge 15 sek. på at svare på de 5 små spørgsmål angående din Brug af kalender

Vi siger på forhånd TAK! for alle der vil hjælpe os med projektet!

Mange hilsner
Daniel og Casper

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:29
Udfyldt, dog lige en kommentar :)

Spørgsmålene og de fleste svarmuligheder er på engelsk, men knappen, kommentarfelterne samt beskeden efter udfyldelse er på dansk - skal det ikke rettes til ét sprog?
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 16:59
Det er desværre et dansk system det er lavet på så det kan jeg ik rette de danske kanpper til eng :/

Men vi har ogs spørgsmålene ude til folk udefra de danske grænser derfor er spørgsmålene på eng.

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:06
Okay, så er der jo desværre ikke noget at gøre ved det - men mon ikke det er til at forstå alligevel, i hvert fald hvad der skal udfyldes. Teksten der kommer bagefter er nok det største problem.

Anyway, ville bare lige sige det i tilfælde af at det var noget du ikke var opmærksom på.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 17:13
tak for feedback :) og du har ret det er nok til at forstå for ikke dansktalende alligevel :)

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:50
Dato: 4/4/2006 3:33:19 PM Forfatter:Mixmeister.dk
Jeg sidder og arb. med min makker på et nyt koncept, og det vil glæde os, hvis du vil bruge 15 sek. på at svare på de 5 små spørgsmål angående din Brug af kalender

Øhhh 5 spørgsmål? Jeg fik kun 3.
Jeg ville gerne have haft muligheden for at angive at jeg både bruger papirkalender og outlook kalender, men man kan kun vælge en.

mvh
Helle

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:02
Dato: 4/4/2006 6:49:46 PM Forfatter: Helle
Dato: 4/4/2006 3:33:19 PM Forfatter:Mixmeister.dk
Øhhh 5 spørgsmål? Jeg fik kun 3.
Jeg ville gerne have haft muligheden for at angive at jeg både bruger papirkalender og outlook kalender, men man kan kun vælge en.
mvh
Helle

Jeg er enig,
Jeg har svaret på spørgsmålene, men jeg bruger, som mange andre vil jeg gætte på, både min Outlook og kalenderen i min mobil.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:29
utroligt nok er jeg så gammeldags at jeg har en papir kalender :)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 22:33

tja tjo det ku vi godt ha lavet så man ku vælge egentlig :)

Men tak for jeres tid og svar ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)