Jeg sidder og arb. med min makker på et nyt koncept, og det vil glæde os, hvis du vil bruge 15 sek. på at svare på de 5 små spørgsmål angående din Brug af kalender Vi siger på forhånd TAK! for alle der vil hjælpe os med projektet!
|
Angåedne din brug af Kalender
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Spørgsmålene og de fleste svarmuligheder er på engelsk, men knappen, kommentarfelterne samt beskeden efter udfyldelse er på dansk - skal det ikke rettes til ét sprog? |
Det er desværre et dansk system det er lavet på så det kan jeg ik rette de danske kanpper til eng :/
Men vi har ogs spørgsmålene ude til folk udefra de danske grænser derfor er spørgsmålene på eng. |
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Anyway, ville bare lige sige det i tilfælde af at det var noget du ikke var opmærksom på. |
|
|
|
|
tja tjo det ku vi godt ha lavet så man ku vælge egentlig :) Men tak for jeres tid og svar ;) |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)