Kære iværksættere. Jeg er en iværksætter der har startet en virksomhed, der bygger high-end designer højtalere. I forbindelser med udviklingen af et af vores produkter, søger jeg hjælp fra en kreativ Produktudvikler eller Maskin-ingeniør til løsningen af en mindre opgave. Mvh PP :) |
Produktudvikler / Maskin-ingeniør søges
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg er medstifter af et nyt firma der beskæftiger sig netop med at hjælpe kunder med design og konstruktion i plast og metal. Vi tegner, udvikler og designer 3D i programmet SolidWorks som er det førende program inden for CAD. Hvorledes kan vi hjælpe jer med produktudvikling? |
Hej Powerplayer Vi er to maskiningeniør-studerende, som udfører opgaver af den karakter, som du netop efterspørger, i vores firma. Vi kan være behjælpelig med at besvare dine spørgsmål, visualisere dit produkt og udarbejde de nødvendige tegninger for produktion. Vi arbejder ligeledes i SolidWorks, som nævnt det førende program indenfor 3D-CAD. Kig gerne ind på vores hjemmeside for mere information om hvad vi ellers kan tilbyde, alt sammen til en god pris selvfølgelig ;-)
Skulle du stadig stå med dit dilemma er du yderst velkommen til at se www.sida.dk eller kontake os direkte på kontakt@sida.dk
Med venlig hilsen
Simon Bøgh & Dan Kristensen
SiDa Consulting |
Hvis det stadig er relevant, så kan vi (www.eruditesoft.com) hjælpe med løsninger indenfor AutoCAD og SolidWorks opgaver. Vi har et hold af ingeniører til at arbejde på vores kontor i Indien. De løser allerede nu opgaver for kunder. Hvis det har interesse, så er du meget velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende på tlf. 6130 8861. Du kan også læse mere på www.eruditesoft.com. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)