Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set i sportens verden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med lidt eksponering i det offentlige rum?

Vi vil tilbyde dig og din virksomhed et banner på 6 meter x 2 meter høj på et helt særligt sted.

På Midt- og Vestjyllands nye DBU kunstgræsstadion har vi rettigheden til salg af bannerreklamer – det skal komme AMINO tilhængere til gode. Synlighed er vigtig – utrolig vigtig og nok vigtigere end man lige går og tror. På dette stadion vil der årligt komme op mod 50.000 mennesker – unge og købedygtige sportsfolk med høj motivation.

På indvielsesdagen den 29. juni 2008 spilles den første superligakamp på banen og der forventes utrolig meget af dette nye stadion – det bliver et af områdets superaktiver.

Banen er en helt ny generation af kunstgræsbane og spillerne roser den til skyerne.

DBU støtter banen og med deres træningslejre, de aftaler der allerede er indgået med en hel række danske klubber, de svenske venskabsklubber og alt hvad der ellers er i området, vil banen udvikle sig til noget helt unikt, hvad angår publikumstiltrækning.

Alt inklusiv koster et banner på 6 meter x 2 meter høj 17.500,- for en 5 års periode. Normalprisen er 30.000,-.

Amino kunder faktureres 15.000,- ved bestilling og betaling før den 20. juni 2008 (Dermed er du/I garanteret eksponering allerede til åbningskampen den 29. juni 2008). Nærmere aftale skal naturligvis indgås.

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte nedenstående:

Projekt Direktør Thomas Jepsen på telefon: 70 26 15 10

Eller

Projekt Direktør Esben Thorsen på telefon: 20 57 52 59

Se evt. mere her: www.SportsAnnoncer.dk

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:30

Det sted har jeg ikke hørt om før. Kan vi få en adresse og foto fra stedet?

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 12:37

Hej

Selve det nye stadion er naturligvis ikke helt færdigt, men jeg skal se om jeg kan få frigivet nogle billeder derfra... jeg vender lige tilbage snarest.

/Anders

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 12:52

Det er Spjald Fritidscenter (www.spjaldcenter.dk) der administrere den nye kunstgrænbane når den er færdig snart... Du kan kigge ind på deres hjemmeside og se mere om hvem de er.

Vi (www.sportsannoncer,dk) administrere salget af bannerannoncer, og som Amino bruger, får du rabat.

/Anders

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:34
Anders Olsen:
På indvielsesdagen den 29. juni 2008 spilles den første superligakamp på banen og der forventes utrolig meget af dette nye stadion – det bliver et af områdets superaktiver.

Det er ikke for at putte malurt i bægeret, men mig bekendt starter superligaen først i slutningen af juli i år. I øvrigt tror jeg ikke DBU godkender kunstgræs til kampe i superligaen under nogen omstændigeheder.

Jeg kan tage fejl, men kan du så ikke komme med lidt mere information om hvilken superligakamp der er tale om, man skulle jo nødigt betale for noget man ikke får. Dvs. er der tale om et stadion til regulært divisionsbrug eller er der kun tale om en træningsbane?

Edit: Ved lidt søgning, kan jeg nu se, at det er klubben Spjald IF, med et hold i serie 1, der skal bruge banen til hjemmebane.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 14:17

Hej Martin

Det var naturligvis en formuleringsfejl, det beklager jeg.... Det er ikke et superliga stadion, hvor der bliver spillet superliga kampe, MEN det nye stadion bliver åbnet d. 29. juni af to superliga hold... det var det der skulle have stået.

Hvilke hold ved jeg ikke endnu, men det finder vi snart ud af når vi kommer tættere på datoen.

/Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)