Hej Alle. Med fare for at have benyttet det forkerte forum vil jeg gerne give en opfølgning på en sag, der har verseret på denne hjemmeside gennem længere tid. Som nogen her på amino.dk sikkert har været vidne til, har der i gennem et stykke tid været et par forumtråde omhandlende salg af en masse domænenavne under .dk. En person, der hedder Thomas Gravesen har forsøgt at sælge disse domæner som han har købt igennem tredjepart, der har fået registreret dem hos mit firma, Discount Domæner, men aldrig har betalt for dem. For at gøre en lang historie kort vil jeg sige, at den føromtalte Thomas Gravesen - man kan sige meget om det at manden har erhvervet sig over 300 .dk domæner og forsøger at sælge dem videre stik mod de generelle retningslinier for handel med domænenavne - har valgt at overdrage disse domæner til mit firma og indirekte har hjulpet mig med at gøre rent bord hos DK Hostmaster. Jeg er dermed kommet tilbage 'i varmen' som registrator og dette vil jeg gerne takke ham for. Dette indlæg skal derfor ikke opfattes som en start til en 'ny krig' her på Amino, men simpelthen en note om at personen, der tidligere, måske med rette, blev svinet til som domæne-haj, har ageret ærligt efter at han fandt ud af, at det var ulovligt det han lavede og at der var tale om domæner, der aldrig var betalt for. Jeg håber at denne tråd vil få lov til at blive 'hængende', da jeg trods alt mener at Thomas Gravesen fortjener at blive renset ovenpå denne sag. Med venlig hilsen, Thomas Møller Nexø |
Flot af Thomas, at indrømme sin fejl og retter op på det hurtigst muligt..
Han har selvfølgelig kunne se en indtjeningsmulighed med at handle med domæner og hvem ville ikke det hvis man kan fylde sin egen lomme.
mvh