Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spywarefighter rules!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Surfer lidt tilfældigt rundt på nettet og ser på forskellige sites, søger inspiration til vores hjemmside og kikker lidt i konkurrenternes kode for at se om jeg kan "planke" noget. Den lille Spywarefighter-mand sover i sit hjørne af skærmen. Pludselig vågner han, sætter sit "jeg er på sagen" skilt op (den grønne trekant) og arbejder som besat. Nogen forsøger at lægge tracking cookies på min computer, men det vil han ikke være med til. De bliver straks identificeret, og han spørger høfligt om jeg vil beholde dem?  Nej tak. Han fjerner dem og slumrer igen hen i sit hjørne.
Det er simpelthen et genialt produkt, Martin. Jeg føler mig meget mere tryg nu hvor den lille sorte mand passer på mig og min computer.  Til dem der endnu ikke har Spywarefighter på deres computer kan jeg kun sige - Prøv det!!!!

mvh
Helle

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:39

Sikke en fin anmeldelse. Tråden burde næsten være placeret under ''markedsføring''

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:46

Jamen jeg modtager skam gerne et bidrag fra Martin

Du har ret i at man ikke så tit ser ros. Vi er alle så hurtige til at kritisere og hegle det ned vi ikke er tilfredse med, så jeg synes jeg ville gå lidt mod strømmen og nævne noget der faktisk virker. Overskriften på kategorien er jo Gode iværksætterresourcer.

Helle
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 10:13

Hej Helle,

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg er selv en ivrig fortaler herinde for en konstruktiv tone. Som du selv siger er der indimellem en tendensAmino til at være meget kritisk og destruktiv i stedet for konstruktiv. Så lad os sammen fortsætte den gode konstruktive tone
NB: Syntes også at Spywarefirgher er et godt program
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:44
Dato: 4/4/2006 8:28:35 AM Forfatter:Helle
Surfer lidt tilfældigt rundt på nettet og ser på forskellige sites, søger inspiration til vores hjemmside og kikker lidt i konkurrenternes kode for at se om jeg kan ''planke'' noget. Den lille Spywarefighter-mand sover i sit hjørne af skærmen. Pludselig vågner han, sætter sit ''jeg er på sagen'' skilt op (den grønne trekant) og arbejder som besat. Nogen forsøger at lægge tracking cookies på min computer, men det vil han ikke være med til. De bliver straks identificeret, og han spørger høfligt om jeg vil beholde dem?  Nej tak. Han fjerner dem og slumrer igen hen i sit hjørne.
Det er simpelthen et genialt produkt, Martin. Jeg føler mig meget mere tryg nu hvor den lille sorte mand passer på mig og min computer.  Til dem der endnu ikke har Spywarefighter på deres computer kan jeg kun sige - Prøv det!!!!
mvh
Helle

Tusind tak for ros, den er jeg er rigtig glad for.
Hvis du/i har ros og ris er i altid mere end velkommen, kun på den måde bliver vi klogere og gladere :-)

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:52
Jeg kom lige til at taenke paa noget, nu der alligevel er en traad om emnet.

Den der tekst med "jeg beskyttes af den gratis spamfigther...osv".

Kan I ikke faa det lavet om saa den starter med "-- " (streg streg space), da det saa vil vaere en signatur i stedet for bare tekst naar folk bruger deres spamfighter-beskyttede mailklient til at laese nyhedsgrupper med.

Selvfoelgelig vil det skjule teksten for dem der ikke ser signaturer i deres klienter (mindre reklame for spamfighter), men til gengaeld vil de folk der bruger dem overholde de uskrevne regler for brug af nyhedsgrupper (De er at finde et sted paa usenet.dk)

Jeg ved selvfoelgelig ikke om det er noget der er rettet i en ny version af spamfigther, kom bare til at taenke paa det.

Mvh Anders Christensen
P.S. Har ikke lige nogen danske tegn her på denne maskine.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:15

Dato: 4/6/2006 2:52:13 PM Forfatter: Anders Christensen Jeg kom lige til at taenke paa noget, nu der alligevel er en traad om emnet. Den der tekst med ''jeg beskyttes af den gratis spamfigther...osv''. Kan I ikke faa det lavet om saa den starter med ''-- '' (streg streg space), da det saa vil vaere en signatur i stedet for bare tekst naar folk bruger deres spamfighter-beskyttede mailklient til at laese nyhedsgrupper med. Selvfoelgelig vil det skjule teksten for dem der ikke ser signaturer i deres klienter (mindre reklame for spamfighter), men til gengaeld vil de folk der bruger dem overholde de uskrevne regler for brug af nyhedsgrupper (De er at finde et sted paa usenet.dk) Jeg ved selvfoelgelig ikke om det er noget der er rettet i en ny version af spamfigther, kom bare til at taenke paa det. Mvh Anders Christensen P.S. Har ikke lige nogen danske tegn her på denne maskine.

Hej Anders

Sådan var det i starten, men en eller anden klovn kom til at slette det. Jeg fik det indført igen for et par måneder siden, så det er i orden igen.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)