Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spywarefighter rules!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Surfer lidt tilfældigt rundt på nettet og ser på forskellige sites, søger inspiration til vores hjemmside og kikker lidt i konkurrenternes kode for at se om jeg kan "planke" noget. Den lille Spywarefighter-mand sover i sit hjørne af skærmen. Pludselig vågner han, sætter sit "jeg er på sagen" skilt op (den grønne trekant) og arbejder som besat. Nogen forsøger at lægge tracking cookies på min computer, men det vil han ikke være med til. De bliver straks identificeret, og han spørger høfligt om jeg vil beholde dem?  Nej tak. Han fjerner dem og slumrer igen hen i sit hjørne.
Det er simpelthen et genialt produkt, Martin. Jeg føler mig meget mere tryg nu hvor den lille sorte mand passer på mig og min computer.  Til dem der endnu ikke har Spywarefighter på deres computer kan jeg kun sige - Prøv det!!!!

mvh
Helle

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:39

Sikke en fin anmeldelse. Tråden burde næsten være placeret under ''markedsføring''

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:46

Jamen jeg modtager skam gerne et bidrag fra Martin

Du har ret i at man ikke så tit ser ros. Vi er alle så hurtige til at kritisere og hegle det ned vi ikke er tilfredse med, så jeg synes jeg ville gå lidt mod strømmen og nævne noget der faktisk virker. Overskriften på kategorien er jo Gode iværksætterresourcer.

Helle
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 10:13

Hej Helle,

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg er selv en ivrig fortaler herinde for en konstruktiv tone. Som du selv siger er der indimellem en tendensAmino til at være meget kritisk og destruktiv i stedet for konstruktiv. Så lad os sammen fortsætte den gode konstruktive tone
NB: Syntes også at Spywarefirgher er et godt program
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05