Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorater til konkurrence

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en virksomhed som har en stor målgruppe i form af unge mennesker der søger jobs som vi formidler gennem vores jobportal på nettet. For at lokke flere unge gennem vores site, overvejer vi at afholde konkurrencer. Derfor skriver jeg for at høre om folks erfaringer ang. afholdning af konkurrencer mv.

Ligeledes vil jeg gerne vide om der er nogen der har erfaring med at skaffe præmier i form af sponsorater fra andre virksomheder.

MVH

Keivn Rebsdorf

www.xyw.dk  

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:52

Konkurrencer er altid et sjovt emne for brugerne. Gør det professionelt og du får aktive brugere, der kommer igen og igen.

At skaffe præmier er faktisk også ret let og det behøver skam ikke at være særlig dyre præmier. Ring til forskellige virksomheder og hør om de vil give en præmie til jeres konkurrence. Det kan være lige fra en CD/DVD til en brødkniv. Men præmierne skal passe dinr brugerprofiler. Er de helt unge, vil brødkniven nok ikke være det bedste valg, men derimod biografbilletter til den nyeste HULK film.

En god statistik af hvem dine brugere er, vil helt klart blive efterspurgt af en præmiesponsor. Hvilken målgruppe skal de profilere deres navn overfor? Fortæl dem kønsfordeling, alder, geografisk fordeling m.m.

God fornøjelse

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:41

Hej Kelvn

På AHOT.dk, som jeg er medejer af kører vi rigtigt mange konkurrencer, og hvis der er en enkelt ting som har overrasket mig er det at det ikke er nædvendigt med store dyre præmier - Det er bedre med flere "mindre". Vi har f.eks. mange film-konkurrencer hvor der f.eks. er 5-10 DVD-film til udtrækning, og det giver langt flere brugere (dermed tilmeldinger på vores nyhedsbreve) end hvis vi kører en med èn stor (f.eks. rejsegavekort m.v.).
Jeg tænker det er en ubevidst tanke om at "jeg vinder alligevel aldrig en rejse/stor præmie".

Vi har aldrig haft problemer med at skaffe præmier, men husk at gøre klart med det samme du henvender dig at det kun er præmiesponsorat der er tale om - I dag er der mange konkurrencesider som lever af at arrangere konkurrencer, hvor man (udover præmien) skal betale for at være med, så det er vigtigt at de ved fra starten det IKKE er det der er tale om (at de ikke skal ha' rede penge op af lommen).

Ligesom det tidligere indlæg vil jeg også sige, at I skal tilpasse præmierne til jeres målgruppe. så skal I nok få stor succes med det - Og husk så at tilmelde konkurrencen til alle de gratis konkurrenceguides som findes - Det er god gratis eksponering.

God vind med sitet
Sus 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)