Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har lovet min kone at få styr på en webshop til hendes tøjsalg. Derfor har jeg kigget på OsCommerce, som jeg tidligere har leget med og den er sådan set rimelig god. Desværre skal jeg have nogle addons på for at få den ønskede funktionalitet. Målet med at jeg selv skulle stå for dette var at jeg selv har en webserver stående og kørende og for at jeg nemt kan integrere med backend system jeg selv har udviklet. Derudover skal det være billigt, da virksomheden lige er startet. Jeg har lidt problemer med at installere udvidelserne, så derfor ønsker jeg enten hjælp til at installere de ønskede udvidelser eller få en webshop hos en udbyder. Krav: Mulighed for direkte adgang til MySQL basen Flere billeder pr produkt Beregning af forsendelse. (0-5 kg. - 5-10 kg. - 10-15 kg. - 15-20 kg.) Betaling gennem fribetaling.dk - samt paypal.com pænt design fra template Mulighed for seo Kan nogle hjælpe mig videre ?

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:47

Fotograf Claus Lavendt:
hos en udbyder. Krav: Mulighed for direkte adgang til MySQL basen Flere billeder pr produkt Beregning af forsendelse. (0-5 kg. - 5-10 kg. - 10-15 kg. - 15-20 kg.) Betaling gennem fribetaling.dk - samt paypal.com pænt design fra template Mulighed for seo Kan nogle hjælpe mig videre ?

Hej

En osCommerce webshop, kan jeg godt levere, bruger dog quickpay, som betalings mulighed. Jeg sender gerne et produktark.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:14
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:14

Bortset fra kravet om fri adgang til SQL databasen, så vil en Shopify webshop kunne opfylde det, som du beskriver.

Mere info på www.shopify.com

og se links i min signatur for eksempler på en kørende butik baseret på Shopify.

Venlig hilsen
Ole

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:24

Så shopify er integreret til fribetaling.dk også?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:31
øh, nej, til Quickpay, beklager....
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:38
Tak til jer der har svaret. Jeg vil nok præcisere lidt; Den skal selvfølgelig være på dansk. Jeg synes vældig godt om Oscommerce, mens zencart versionen ser mere elegant ud. Det jeg nok søger er en lidt mere udvidet version eller en som kan hjælpe med at modificere standard udgaven. De andre systemer har jeg kigget på, og de er heller ikke uinteressante. Som jeg forklarede en der svarede backchannel, så er det største problem at der ikke rigtigt er noget budget p.t. Jeg kan selv udvikle en shop, der virker som vi ønsker, men jeg har ikke tid til det. Derfor er OSC et godt alternativ, da den med mods kan det vi skal bruge. Jeg vil også gerne have den kørende på min egen server. Flere svar er velkomne, også hvis jeg bør kigge efter andre muligheder....

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)