Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame Gaver

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg skal starte et firma, og har i den forbindelse plantlagt at lave et lille prstunt med at dele en masse reklamegaver ud (naturligvis uden købsforpligtelse)
 
Med hvad virker?, hvad vil folk gerne have? Thirts, krus osv ? (naturligvis med et diskret logo samt url) jeg håber at nogen her vil dele ud af deres erfaringer!
 
og ingen forslag om fladskærme eller ipods, tak!
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er produktet, hvordan skal de deles ud, hvor lang en periode og hvilke midler er til rådighed etc. etc...
 
 
Kondomer -> Skaber opmærksomhed, specielt i den yngre målgruppe... de ældre kan riscikere at forages, men med den rigtige 'levering' kan den være en fed gag'....
 
Freebee's i form af prøvepakker eller lign. (nu er det jo lidt svært da vi ikke ved hvad dit produkt er)
 
Kuglepennen en klassiker, men glemems hurtigt... lightere er geniale til rygere, DE bliver brugt!!
 
Mint-pastiller (www.presenta.dk) er også ret effektiv, da den ikke kværnes i løbet af 10 sekunder og dermed ligger i en taske, på et bord etc. indtil den er tom...
 
En gummi-badering / badebold, det er jo snart sommer... skaber en kanon eksponering på stranden og koster ingenting i produktion i de rigtige mængder...
 
 Og husk at sådan en PR-event skal Fotodækkes ordentligt...
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 9:22:40 PM Forfatter: Matt K. Baldersø
Hvad er produktet, hvordan skal de deles ud, hvor lang en periode og hvilke midler er til rådighed etc. etc...
Kondomer -> Skaber opmærksomhed, specielt i den yngre målgruppe... de ældre kan riscikere at forages, men med den rigtige ''levering'' kan den være en fed gag''....
Freebee''s i form af prøvepakker eller lign. (nu er det jo lidt svært da vi ikke ved hvad dit produkt er)
Kuglepennen en klassiker, men glemems hurtigt... lightere er geniale til rygere, DE bliver brugt!!
Mint-pastiller (www.presenta.dk) er også ret effektiv, da den ikke kværnes i løbet af 10 sekunder og dermed ligger i en taske, på et bord etc. indtil den er tom...
En gummi-badering / badebold, det er jo snart sommer... skaber en kanon eksponering på stranden og koster ingenting i produktion i de rigtige mængder...
Og husk nu at sådan en PR-event skal Fotodækkes ordentligt...

 
Hej Matt,
 
Tak for superhurtigt svar, og jeg havde faktisk tænkt på en lille opgave til dig i forvejen
 
Det jeg starter op er et webhotel, hvordan det skal løbe af stablen, er det noget jeg først lige at begynde at overveje, men faktisk var en af mine første tanker at uddele 5000 gratis tshirts ''et eller andet sted'' i danmark, med  naturligvis den samlede verdenspresse eller hvem der nu kom
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det var da pudsigt du havde haft mig i tankerne... Jeg takker...
 
Nu vil jeg ikke give dig denne her verdensklasse-idé som jeg er igang med at lancere for min fars køreskole i KBH, da det bliver en kæmpe-fed event her til sommer som I uden tvivl kommer til at både høre og se mere til her på amino når den er overstået, eller nært forestående... Men meningen med at skrive det er, hvornår planlægger du at udføre denne event, da det jo muligvis er efter vi har kørt den, og så vil jeg med glæde kaste alle idéer og erfaringer fra den i hovedet på dig...
 
Ellers er webhotel jo en lidt svær én at greje... hvem er målgruppen? Er det discount, high-end, hvem er skal være primære target på den osv?
 
Det bestemmer jo meget over hvad der bør uddeles!
 
 
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 9:38:11 PM Forfatter: Matt K. Baldersø

Hej Henrik

Det var da pudsigt du havde haft mig i tankerne... Jeg takker...
Nu vil jeg ikke give dig denne her verdensklasse-idé som jeg er igang med at lancere for min fars køreskole i KBH, da det bliver en kæmpe-fed event her til sommer som I uden tvivl kommer til at både høre og se mere til her på amino når den er overstået, eller nært forestående... Men meningen med at skrive det er, hvornår planlægger du at udføre denne event, da det jo muligvis er efter vi har kørt den, og så vil jeg med glæde kaste alle idéer og erfaringer fra den i hovedet på dig...
Ellers er webhotel jo en lidt svær én at greje... hvem er målgruppen? Er det discount, high-end, hvem er skal være primære target på den osv?
Det bestemmer jo meget over hvad der bør uddeles!

 
Jeg vil da meget gerne høre nærmere, det lyder rigtigt godt!!
 
Jeg planlægger det omkring lanceringen af GigaPit.dk den 1/9 2006, jeg vil kaste en del af energien ind i web99.dk, der bliver vores discountløsning til de private, samt på Gigapit.dk, der bliver erhvervsafdelingen
 
Jeg er selv inde på at dele det op i 2 events, da det kan blive for svært at skille af ellers
 
 
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 9:31:14 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 4/3/2006 9:22:40 PM Forfatter: Matt K. Baldersø
Hvad er produktet, hvordan skal de deles ud, hvor lang en periode og hvilke midler er til rådighed etc. etc...
Kondomer -> Skaber opmærksomhed, specielt i den yngre målgruppe... de ældre kan riscikere at forages, men med den rigtige ''levering'' kan den være en fed gag''....
Freebee''s i form af prøvepakker eller lign. (nu er det jo lidt svært da vi ikke ved hvad dit produkt er)
Kuglepennen en klassiker, men glemems hurtigt... lightere er geniale til rygere, DE bliver brugt!!
Mint-pastiller (www.presenta.dk) er også ret effektiv, da den ikke kværnes i løbet af 10 sekunder og dermed ligger i en taske, på et bord etc. indtil den er tom...
En gummi-badering / badebold, det er jo snart sommer... skaber en kanon eksponering på stranden og koster ingenting i produktion i de rigtige mængder...
Og husk nu at sådan en PR-event skal Fotodækkes ordentligt...

Hej Matt,
Tak for superhurtigt svar, og jeg havde faktisk tænkt på en lille opgave til dig i forvejen
Det jeg starter op er et webhotel, hvordan det skal løbe af stablen, er det noget jeg først lige at begynde at overveje, men faktisk var en af mine første tanker at uddele 5000 gratis tshirts ''et eller andet sted'' i danmark, med  naturligvis den samlede verdenspresse eller hvem der nu kom

 
Og du skal være velkommen til at ringe få en rigtig god "aminopris" på disse t-shirts 
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 9:14:30 PM Forfatter:Henrik Nielsen

Hej

Jeg skal starte et firma, og har i den forbindelse plantlagt at lave et lille prstunt med at dele en masse reklamegaver ud (naturligvis uden købsforpligtelse)
Med hvad virker?, hvad vil folk gerne have? Thirts, krus osv ? (naturligvis med et diskret logo samt url) jeg håber at nogen her vil dele ud af deres erfaringer!
og ingen forslag om fladskærme eller ipods, tak!

Hej Henrik,
 
Det lyder som et spændende projekt!
 
Hos Promotion Bag har vi god erfaring med at hjælpe både etablerede og nystartede virksomheder med at udbrede deres brands. Ved at få lavet tasker eller poser med sit logo på opnår man den "kendte effekt" fra kuglepenne og krus, men samtidig fungerer de fleste tasker som omvandrende outdoor reklamer i bybilledet når dine kunder bruger dem igen og igen...
 
Tjek vores tasker og poser på www.PromotionBag.dk  Vi producerer gerne på specialmål hvis du skulle have specielle ønsker for evt at skabe ekstra opmærksomhed!
 
Held og lykke med projektet
  

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin / Lars

 
I hvad forbindelse har i oplevet at jeres produkter har gjort sig gjort?
 
 
 
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/4/2006 9:01:44 AM Forfatter: Henrik Nielsen

Hej Martin / Lars

I hvad forbindelse har i oplevet at jeres produkter har gjort sig gjort?

 
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med spørgsmålet. Mener du hvilken type virksomheder det er der benytter produkterne?

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)