Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed der kan påfylde dåser (læskedrik)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har fået fremstillet en læskedrik og skal nu til "next step".

Rexam.com som fremstiller dåserne ligger i Tyskland og Sverige. Men påfylder de også?

Er der nogen der kender nogen virksomheder i disse lande som kan påfylde dåserne? Eller er det noget Rexam også gør?

Håber i kan give os nogen råd / links

Svendsen

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:55

Rexam er ved at bygge en større fabrik i fredericia lige ved siden af cola og Tuborg/Carlsberg.

Jeg tvivler på at de laver så meget endet en embalagen, men prøv et tage kontakt til coca-cola ved de tapper for andre mindre mærker alternativt kunne et mindre sodavands mærke måske vare nemmere at danse med hvis de har kapaciteten....

Må man spørge hvilken trylledrik du har kogt op?

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03

Hej Jacob

Jeg har faktisk aldrig forstået hvorfor eksempelvis Coca-Cola/Carlsberg tapper/påfylder for mindre "konkurrenter". Hvorfor ikke bare sige nej, så er der en konkurrent mindre. Måske.

Men jeg leder efter lidt mindre virksomheder der kan påfylde. Og helst i Sverige/Tyskland, da Rexam ligger dér.

Min trylledrik holder jeg lidt for mig selv ;-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:14

Helt iorden men som sagt så er de ved at bygge en fabrik i fredericia kan vist ikke vare så længe før den er oppe at køre ved det dog ik.

og held og lykke med det, der mangler konkurrence til de store mastodonter inden for læske drik.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 20:14

Hej Svendsen

Ved godt tråden er ret gammel men fandt du nogen til opgave?

Gode hilsner

Allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)