Da jeg er ved at lukke min hosting, har jeg en del plads/trafik som i her på amino må lege med. Grunden er, at der i dag er mange gode webservere, og at jeg skal tage 80kr/mdr for 125mb plads er hen i vejret. Men vil du selv sælge webhosting, se priserne - klik her
Du får et kontrol panel lige til at pre-installere : Scripts Installed by Fantastico Blogs: Portals/CMS: Customer Support: Discussion Boards: E-Commerce: FAQ: Guestbooks: Hosting Billing: Image Galleries: Mailing List: Polls and Surveys: Project Management: Site Builders: Wiki: Other Scripts: Hvad kræver det ? Ikke noget ud over dit eget domæne. Du skal også kunne engelsk. Efter jeg opretter dig kan du pege dit domæne til mine navneservere ns1.granholmhosting.com + ns2.granholmhosting.com Jeg sender dig koderne, og et log ind til kontrolpanelet, og så er du "on your own". Regner med der er 4 måneder inden jeg sletter min hosting konti. Der er INGEM support fra min sider efter du har koderne eller noget garantier mm. ud over du ikke skal betale en rød reje. |
Hej.
Hvad skete der med din hostingvirksomhed ?