Er lidt i tvivl om det er det rigtige sted at ligge sådan en efterspørgsel - men hvor intet vover...
Det jeg søger er en Webshop løsning med tilhørende webhotel. Jeg har et domæne tilknyttet One.com som jeg regner med at benytte, men ved ikke om sådan en shop kan hostes hos One.com, eller om det er bedre at dem der laver shoppen for mig også står for webhotel...?
Men det jeg gerne ser er følgende:
Overskueligt - simplicity er et must - for såvel bruger, men også admin ved. eks. vare oprettelse
Mulighed for at handle uden bruger oprettelse
Mulighed for at give visse brugere Guld/premium fordele/rabatter
Senere hen skal der kunne implmenteres eget design
Rimelig pris
Det er de overordenede ønsker, der er sikker mere hen af vejen, hvilket jo også betyder at det skal være et rimeligt fleksibelt system - semt et fleksibelt firma der skal sætte det op.
Men skriv enten her, eller fang mig på mailen: rsindberg@gmail.com - der er med garanti noget jeg har overset.
Tak for de svar der er kommet, både her og via mail - jeg giver den nogle dage, for så forhåbentlig at kunne have en stribe muligheder på hånden, som jeg så vil sætte mig ned med.
Men alle Jer med erfaringer med div. Eshop løsninger hører jeg meget gerne fra. Det er jo så mange løsninger, at det er til at gå helt i selvsving over - og jeg starter helt fra bunden.
På forhånd tak - og fortsat god Grundlovsdag - Rasmus
Du kan evt. prøve at kigge på Wannafinds nye webshop løsning, Hosted Shop. Den er ret godt pakket med funktionalitet, og virker meget innovativ i den måde de har udviklet den på. Jeg har selv haft en demo kørende et stykke tid, og den bliver helt sikkert konverteret til en "live" shop efter prøveperioden på 30 dage.