I disse tider viser statestikkerne at flere og flere går konkurs, Husk at nyde det gode vejr :) |
jeg tror det afspejler i selve markedsokønomien, i øjeblikket er det byggefirmaer, og flyselskaber
I disse tider viser statestikkerne at flere og flere går konkurs, Husk at nyde det gode vejr :) |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
jeg tror det afspejler i selve markedsokønomien, i øjeblikket er det byggefirmaer, og flyselskaber |
Jeg tvivler nu lidt på, at antallet af flyselskaber der går konkurs tæller specielt meget i statistikken. Så mange er der altså heller ikke i Danmark. Hvad jeg synes er mere interessant end hvilke brancher der har flest konkurser, er om der er en stigende tendens til, at nystartede firmaer går konkurs. Jeg har indtryk af, at utrolig mange starter diverse webbutikker, og et lidt interesserede i, om det er dem der går konkurs, dvs. de nyetablerede eller der slet ingen sammenhæng er der. /martin |
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
jeg tænkte nu mere globalt, rigitg der er ikke mange flyselskaber i danemark |
Der kan næppe herske nogen tvivl om, at det er AMINO-brugere, der opretholder succes! |
martin - ja det var egentligt også noget i den stil jeg mente :) |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Ja. Men nu falder huspriserne også og så er der ikke mange der vil bygge nyt og så falder hele bygge boomet til jorden. Ergo de får ikke så travlt med at søge om arbejdstilladelse til polakkere osv, for der bliver ikke noget arbejde til dem. Men lad os nu se Som Lingu også er inde på, så tror jeg bare det handler om at tænke kreativt og strategisk, udvide når du manlger og så måske sælge det hele, når du kan se at din branche bliver rørt af en ned gang. |