Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Joomla login

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et frustreret nødråd postes her i håb om en hurtig løsning. Jeg kan pludselig ikke logge på min Joomla administration? Brugernavn og password er korrekt, men jeg bliver smidt af allerede inden den logger ind i administrationen. En sjælden gang i mellem får jeg lov at logge på, men bliver smidt af igen ligeså snart jeg forsøger at bruge en funktion.

Mit webhotel, Servage.net, har lige flyttet mig til et andet cluster, fordi jeg havde store problemer med hastigheden. Men ellers har jeg ikke lavet nogle ændringer. Hvad kan problemet være?

Mange hilsner
Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:28

Hvis den eneste ændring der er foretaget er at du er blevet flyttet til en anden cluster hos servage ligger problemet nok der et sted.

Det er umuligt at sige præcist hvorfor med den information og jeg har aldrig hørt om noget tilsvarende - enten kan du logge ind (login info verificeres med info i databasen) og ellers kan du ikke - så det lyder lidt underligt at du kan logge ind men så ikke lave noget efter du er logget ind, med mindre altså at der er tale om at du reelt forsøger at logge ind på en cached version hos servage (de bruger cache så kundernes sider loader hurtigere - desværre kan den slags problemer så opstå som en følge heraf).

Men uanset hvad så vil det jo bare være et spørgsmål om tid inden du har præcist de samme problemer igen og skal flytte cluster igen.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 21:57

Det virker som om den går på Time out med det samme i stedet for efter en periode med inaktivitet. Problemet er stadig ikke løst.... Sad

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:33

Jeg kan desværre ikke rigtigt bidrage med noget uden adgang til ftp, configurations filer osv.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 21:38

Forståeligt nok, det er jo som at lede efter en nål i en høstak. Jeg tror problemet måske er løst for nu, jeg krydser fingre.

Mange hilsner Pernille

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)