Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg EU moms regristeret ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen en ven og jeg har oprettet et site hvor man købe tøj med design tryk på..  www.luxfashion.dk

men for at vi kan få udbetalt pengene.. skal vi EU moms regristeres.. er der nogen af jer der kan komme med nogle gode råd om hvordan man bliver

EU moms regristreret for jeg ved det ikke.. og vi har virkelig brug for hjælp... med hilsen poul lynge larsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:23

Vil det sige at i har oprettet et site baseret på en forretningsidé, som i ikke aner hvordan fungerer i praksis ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:31

btw, få lige kigget på jeres hjælpesider, de er fuldstændigt ulæselige.

Venlig hilsen
Ole

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:21

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:02

Du skal momsregistreres i DK. Når du sælger til private kunder i andre lande, skal du opkræve dansk moms og afregne den til det danske skattevæsen. Der er en undtagelse, hvis du sælger for mere end et bestemt beløb (vist omkring 2 mio/årlig omsætning) til et land, skal du opkræve landets egen momssats. Så det er noget sludder, at I skriver incl. EU-moms - det er der simpelthen ikke noget der hedder.

Og som en anden skriver: Få set grundigt på jeres side, den er temmelig uoverskuelig, og teksten på logo-baggrund er ulæselig.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)