Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.sw-handel.dk er i luften!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Mange tak for de gode input. Er godt klar over der stadig mangler en del, før den er helt i top - b.la. en del design på forsiden.

Har jo brugt mange timer på varekort, billeder m.m. - og vil nu kaste mig over at få et bedre design m.m.

Har jo bare været meget nysgerrig, efter hvad andre mener om siden, og ja - tager jeres input op til overvejelse, og vil bruge jeres feedback til noget.

Kom endelig tilbage med flere input - ris/ros/forslag er MEGET vellidt her..  

Forsat god dag.

Stones

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:23

Angående forsiden, vil jeg anbefale dig at designe det i f.eks. dreamweaver eller andet og så kører den i en iframe. Synes begrænsningerne i dandomain på dette område er helt hen i vejret :-p

Iframe sætter du således ind:

<iframe src="/forside.htm" width="568" height="562" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" name="forside" scrolling="no"></iframe>

Width og height sætter du op så det passer til din side

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Skrevet kl. 22:55

Hej igen igen

Efter at have været på besøg hos den lokale webdesigner hele mandag aften, har min side nu ændret karakter. Tjek den gerne ud på www.sw-handel.dk og kom gerne med nye ris/ros/forslag..

På forhånd tak.

Stones
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 23:00

Hej Steen

Det hjalp rigtigt meget på din side...
Og jeg er rigtig glad for at du har fjernet konkurrencen! Den holdt ikke helt i byretten...

Sig bare til hvis du skal af med billetterne, så tager jeg gerne imod
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10

Hejsa

Det er sku blevet godt. Meget bedre end den første version jeg så... Keep up the good work

Mangler du produkter at sælge så send mig en mail. Er specielt stærk i kategorien biltilbehør :-)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Skrevet kl. 17:21

Tak Brian og Jakob

Syntes jo også det er blevet væsenligt bedre efter et 3 timers besøg hos den lokale webdesigner.

Kom gerne retur alle Aminoer med ris/ros/forslag til forbedringer - I er jo gode netværkere der selv sidder med fingrene i suppedasen

Stones

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:13

Hej Stones,

Tak for din PM, nu skal jeg prøve at komme med et par bemærkninger mere:

Siden er blevet pænere, men synes stadig der er et par ting der kan forbedres.

- kort-ikonerne er anelse for store. 2/3 er fint. Og synes du burde flytte dem op i højre hjørne. Oppe i dit topbanner helt ude til højre. Det er faktisk også krav fra PBS.

- banneret er blevet pænere, og der er kommet lidt af et logo, synes dog det bære præg af det er lavet lidt for hurtigt. Men hvis han også kun har haft 2-3 timer, og dig siddende pustende i nakken, er det vel forståeligt. Synes også mest af alt det virker som noget for en fugle-forening... også den indkøbskurv ser ud til at den er lavet lidt for hurtigt eller klippet og klistret fra noget andet.

- burde egentlig havde været den første kommentar, men prøv at ændrer baggrundsfarven i venstre og højre side en til en anden end den samme grønne, evt. bare en nuance en anelse lysere - tror jeg vil have en stor effekt, det hele flyder lidt for meget sammen.

- din titel på siden sw-handel skal ændres til sw-handel og så de vigtigeste søgeord du kan komme i tanke om, dandomains shops giver ikke meget mulighed for at komme søgemaskinerne. Men det her er en af dem - brug den.

- dit kontakt burde gå til en kontakt formular i stedet for email link. Mange har ikke en email klient, og det er et besværende led fofr kontakt til dig for en evt. kunde. Jeg har lavet en kontakt formular til bodylab.dk, der virker på dandomains server.

- man kan stadig trykke på bestil unden at have noget lagt i indkøbskurven.

- stadig alt for lidt struktur på forsiden, som sagt lav den som selvstændig html fil og hent den via iframe. Det første kunden møde er vigtigt er pænt (siger jeg med jonsen.dk - heller ikke stolt af den forside og igang med en løsning - google elsker den bare)  - se forsiden på bodylab.dk - er jeg tilgengæld stolt af :-p

- din email burde stå nede i bunden også, måske i stedet for dit telefon nummer og bare have det under profil. En email er nemmere at ekspederer - efter min mening.

.... puhh kan vist blive ved, men har lige en poker-turney kørende  i baggrunden....

hvis du har tekniske spørgsmål til dandomain eller andet så bare kom med dem...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:49

Måske denne top kan bruges?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)