Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodefelt, Metatag beskrivelse, -søgeord, -kode-script...............

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Nu sidder jeg med Dandomain Demoshop og så finder side, hvor jeg kan/skal/må udfylde nogle rubrikker, som hedder:

KODEFELT

METATAG BESKRIVELSE

METATAG SØGEORD

METATAG KODE-SCRIPT

Jeg kan godt forestille mig, hvad der skal være i nr 2 og 3

Kan nogen fortelle mig, hvor ligger forskel mellem de 4. Måske med en eksempel ( i 4 "udgaver" ) ???

Tusind tak!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:45

Ring og spørg dandomain?  Det er vel umiddelbart derfor man handler hos dem? 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:27

Hej

Spørg Kristian Sørensen fra Cygnet!!!!!!

Hilsen Thomas

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:09

Jeg vidste, det ville komme....Sad

Det er ikke første gang Herr McSolutions bidrager ikke særlig meget til debatten.

Og mange tak til Thomas A for det tip!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Hej Randall

Felt nummer 4 "metatag kode-scrpit", kan som Dandomain beskriver det bruges til:

Her er det mulighed for at bruge egne metatags, evt. genereret fra www.metamaten.dk

Det er dog kun under punktet "sprog" du har denne mulighed, så vidt jeg kan se.

Generelt hvis du har lign. spørgsmål så har DanDomain lavet en rigtig god og visuel online manual. F.eks. i dette tilfælde hvor du får et spørgsmål til et felt, knap, eller funktion, så kan du klikke på det grønne spørgsmål tegn oppe i højre hjørne og online manuellen vil så selv finde ud af på hvilken side den skal slå op på, ift. hvor du befinder dig i administartionen.

Prøv evt. selv lige at gå ind under sprog igen og klik på spørgsmålstegnet og et stykke ned på den side, der kommer frem vil du kunne finde det svar, jeg lige har skrevet.

Håber det kan bruges til noget ellers er du velkommen til at kontakte mig, vi laver næsten ikke andet end Dandomain shops, så det skulle være muligt at kunne svare på de fleste spørgsmål....       især hvis man har en manual Big Smile

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:26

RanDall:

Det er ikke første gang Herr McSolutions bidrager ikke særlig meget til debatten.

Det forstår jeg ikke - det var da et særdeles fornuftigt svar ud fra dit spørgsmål?

Du betaler en pæn pris for at have din shop liggende hos en hos udbyder, der lover at levere en brugbar support. Så er det da oplagt at starte med at spørge dem, der må formodes at vide mest om det om - og som du endda betaler for være bedrevidende.

I stedet forventer du at vi andre sætter os ned og læser DanDoains materiale igennem, og derefter klipper de væsentligste ting ud, så du selv slipper for at bladre.

eller er der en anden grund til at du ikke selv kontaktede dem eller læste deres hjælpemateriale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)