Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DYGTIG PERSONLIG COACH SØGES

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok, men i sidste ende er det ligeså og måske mere kemien der bestemmer om det bliver et godt forløb, så du kan godt starte med den første og tage en snak med vedkommende og så tage den derfra :-)

Mette

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg ved ikke om du har fundet en løsning, men vi har på karrieredrøm.dk en times gratis coaching for alle medlemmer, med vores super kompetente Life og Business Coach. Du kan tilmelde dig helt gratis og benytte dig af tilbuddet!

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Chris

Jeg vil foreslå dig at kigge på min hjemmeside www.peoplecoach.dk, hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg er ofte i jylland på job, så det vil være muligt at finde en tid i nærmeste fremtid.

Mvh Morten 

 

 

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chris Vores firma coacher primært iværksættere og mennesker der ønsker en forandring i karrieren. Vores hjemmeside hedder www.risingstars.dk og hun kan kontakte mig på info@risingstars.dk Og ja, jeg er dygtig ;-) mvh Sidse
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris
Fandt du nogensinde din Coach? Huh?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Både ja og nej. Hende som skulle bruge en coach "sprang" fra igen og jeg havde for travlt til at få svaret tilbage. Sorry :-)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, 8 ud af 10 gange går det sådan når man påtager sig en opgave som folk selv bør løse :-)

Jeg håber hun en gang får mod på det igen og selv tager initiativ til at finde en!

Mette

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek evt. www.Implemind.dk. Vi hjælper dig gerne.

 

Har ca. 250 business coachinger på bagen.

 

Venligst 

Søren Heissel 26310848

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Har lige fulgt tråden og kan se at den går en del måneder tilbage, men at du endnu ikke har fundet en.

Du er meget velkommen til at tjekke mig ud på www.reinventyourself.dk hvor du kan se lidt om det jeg er rigtig god til, nemlig personlig coaching udvikling.

Kan du lide det du ser, er du velkommen til at ringe, så kan vi jo mærke om vi passer sammen.

kh Robert

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale Eva Lykkegaard, der er certificeret coach og hamrende dygtig. Hun har selv været kommunikationschef hos Lego, så hun ved et eller andet om det at gøre karriere!

Du kan læse mere om hende og finde kontaktinfo på http://www.evalykkegaard.com/ 

Venlig hilsen

Bertil Sall

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)