Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

handelsbetingelser bag på faktura.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey kære Med Amino'er.

Som overskriften hentyder til, så går jeg og leder efter en eller flere der måske kunne svare mig på hvordan de skal skrives, hvad der skal skrives og eventuelt hvad der ikke skal skrives.

Jeg er igang med at starte op med salg på QXL og vil derfor gerne have en bunke handelsbetingelser som jeg kan sætte bag på mine papirs fakturaer eller elektroniske for den sag skyld.

Jeg har ikke det store budget til dette, så hvis nogen har mulighed eller forstand på at lave en billig med god udgave, så ville det være mig en stor hjælp.

Håber der er nogen der lige kan give en hjælpende hånd med. Big Smile

Det vi gør nu, giver efterdønninger i fremtiden
Fra København V
Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 21:04

Har læst nogle af de andre tråde rundt omkring og har tjekket www.its4dogs.dk og har lånt deres lidt , samt lavet små ændringer i den.

Så vil lige høre om der mangler noget, eller om den er iorden at bruge?:

Handels og forretningsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden
Virksomhedens juridiske navn: S Stuff
Virksomhedens kaldenavn: S Stuff

Ejet af: Søren Christensen

CVR-nummer: 31145899

Adresse:
v/ Søren Christensen

Dahlerupsgade 1, 5. -2
1603 København V.

Telefonnummer: 31691282
Officiel e-mail adresse: info@s-stuff.dk

Levering
Ved forsendelse af varer, bliver Post Danmark brugt som kurer.

Priser på forsendelse:

Højst 5 kg 70,00

Højst 10 kg 90,00

Højst 20 kg 140,00

Leveringstider: 1-3 dage.

S Stuff kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.

Der leveres ikke varer til udlandet.

Fortrydelsesret:
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud, så længe du kan returnere den i samme stand. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.

Du skal bare returnere varen til os senest 14 dage efter du har modtaget den. Du kan returnere varen til os ved at:

· Tilbagesende den ubrugte vare.

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger på pakken:
Ordrenummer og/eller fakturanummer. Hvis det er muligt vil en fakturakopi være at foretrække.

Når du fortryder købet tilbagebetales købesummen til dig ved en overførsel til din bank. Når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi kontakte dig, for at få oplyst, hvortil købesummen skal returneres.

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:

S Stuff / Søren Christensen
Dahlerupsgade 1, 5. -2
1603 København V

Tlf: 31691282
E-mail adresse: info@s-stuff.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:01

Det ser da fint ud - men er det ting til hunde du vil sælge? For ellers ville jeg da finde et website der solgte ting i stil med dine og så låne lidt hos dem :-)

Mette

Fra København V
Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 22:35

Well nu har jeg også bare renskrevet det og ændret på de ting, så det passer faktisk meget godt til mine ting.

Det jeg sælger mest af, er ure og diverse elektronik varer. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)