Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et udviklerteam ell. person (gerne Rumænsk ell lignende)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde,

Står og skal have en ny hjemmeside bygget fra bunden, og skal have udvalgt mig en dygtig person ell. team til at gøre det. Vil ikke investerer så meget i det at det kan laves i Danmark, derfor kigger jeg mod andre lande..

Nogle der har arbejdet med nogle i kan anbefale? Steder som GetAFreelancer er efterhånden svære at gennemskue synes jeg, og min ellers så stabile udvikler gennem flere år har for meget at se til pt. 

Alle forslag er velkomne. 

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:20

Nu ved jeg ikke lige hvad det ville koste at outsource en hel hjemmeside til et andet land.

Vi bruger selv slicere i Rusland til nogle af vores kunder og det holder da nogle omkostninger nede. Omvendt synes vi det kan være lidt svært at finde en ordentlig designer i udlandet... Der er helt sikkert nogen, de er bare lidt svære at finde.

Hvis du skal bruge en hjemmeside fra bunden kan vi ihvertfald godt komme med et tilbud. Hvis du fortæller lidt om antal sider og hvilke funktioner der skal være på hjemmesiden, kan jeg hurtigt komme med et godt overslag. 

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:06

Kære Steen Lautrup

Jeg vil lige vifte med armene og gøre opmærksom på vores tilstedeværelse. Imaginess er fysisk placeret i Litauen, hvor vi har 10 grafiske designere. Hvis du har svært ved din outsourcing af grafik, så vil vi gerne give det et bud.

Kære Martin Wickings

I samme dur, så arbejder vi sammen med det dansk/litauiske programmeringsfirma, FrontIT. Så vi ville kunne lave et samlet tilbud, hvor vi laver designet og FrontIT laver programmeringen. Sandt nok, det er ikke Pakistan - men modsat, så får du en dansker i den anden ende, der rent faktisk sidder i Litauen. Kulturen, mentaliteten, niveauet er ikke så anderledes på den anden side af Østersøen og det drager vi fordel af.

Sagen er, at mange af disse outsourcing-firmaer sidder i Danmark og har bare en indisk underleverandør. Så er du ikke meget bedre end getafreelancer.com. 

Vi bruger det prisvindende Basecamp projektstyringssystem, der gør det nemt som partner at følge processen.

Hvis du har nogle specifikationer, så vil vi gerne give et tilbud. Du skal være velkommen til at sende mig en mail på Peter@Imaginess.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:13

Tak til jer begge, jeg er i gang med at undersøge en del forskellige muligheder og så vender nok tilbage en gang i næste uge med noget mere konkret.

Jeg svinger lidt imellem at prøve mig med en eks. DanDomain løsning hvor jeg så bruger penge på design istedet for udviklning, men da jeg næsten udelukkende sælger online produkter skal systemet være rigtig god til at håndtere dette og gerne helt specifikt min form for produkter. - Kan ikke helt se om DanDomain faktisk kan trylle med sådan sager også? (Hvis du kender et system der er godt til dette, så sig endelig til!).

Kan jo nemlig være at det bliver for dyrt at benytte DanDomain hvis jeg alligevel skal have udviklet nogle mere personlige features.

Min nuværende side Seunlock.dk er opbygget over lang tid med en del lappeløsninger, og det er primært den der skal genopbygges fra bunden så det hele hænger sammen og nemt kan udbygges med nye sider, sprog osv. Samme slags produkter, bestil, betal og få leveret øjeblikkeligt login mm per email. Har dog også enkelte fysiske produkter.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hej Wickings

Vi har lavet rigtig mange DanDomain webshopløsninger, og vi har endnu ikke helt været ud for at der var noget som ikke var muligt. Men hvis du evt. har en krav specifikation eller en ønskeliste over krav til brugeroplevelse, funktionalitet, administration, økonomistyring og design, så kan jeg hurtigt give dig et svar om dine krav kan løftes med en løsning som DanDomain.

Du kan sende dem til henning@wogw.dk eller ringe direkte på 28 18 98 43

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)