|
Hej herinde, Står og skal have en ny hjemmeside bygget fra bunden, og skal have udvalgt mig en dygtig person ell. team til at gøre det. Vil ikke investerer så meget i det at det kan laves i Danmark, derfor kigger jeg mod andre lande.. Nogle der har arbejdet med nogle i kan anbefale? Steder som GetAFreelancer er efterhånden svære at gennemskue synes jeg, og min ellers så stabile udvikler gennem flere år har for meget at se til pt. Alle forslag er velkomne. |
Nu ved jeg ikke lige hvad det ville koste at outsource en hel hjemmeside til et andet land.
Vi bruger selv slicere i Rusland til nogle af vores kunder og det holder da nogle omkostninger nede. Omvendt synes vi det kan være lidt svært at finde en ordentlig designer i udlandet... Der er helt sikkert nogen, de er bare lidt svære at finde.
Hvis du skal bruge en hjemmeside fra bunden kan vi ihvertfald godt komme med et tilbud. Hvis du fortæller lidt om antal sider og hvilke funktioner der skal være på hjemmesiden, kan jeg hurtigt komme med et godt overslag.
Bliv gratis medlem