Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner muligvis?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen herinde:)

´Nu har jeg siddet her i noget tid og læst jeres debatter. Synes det var på tide jeg fik sat mig ned og skrevet et par ord, da jeg synes i alle lyder som nogle fornuftig mennesker.

Jeg har længe gået med den ide om at starte noget op og blive selvstændig. - helst indenfor detail , men er også åben for andre ideer og muligheder. Problemmet er så at jeg er forholdvis ung kvinde (19 år) og har kun efaring indenfor detail. Er et menneske der er stædig, og kæmper til det sidste og går aldrig fra noget jeg ikke er fædig med ( hader gør noget "halvt" færdigt) elsker knokle og arbejde hårdt for at nå et mål eller se gode resultater!

Jeg har at indskyde i en virksomhed omkring de 600.000kr. ( så hvis vi er to om at indskyde kunne det blive til noget godt :)

Håber at finde en herinde som har lidt mere efaring end mig og en jeg kan lære af - måske en som allerede i forvejen har forretning eller har haft?

jeg har en far som er selvstændig og en moster og onkel som ejer nogle virksomheder - så der også lidt hjælp at hente der .

Men hvis jeg skal være mere præcist, tænker jeg at åbne en forretning med modetøj til kvinder/unge - samt undertøj, plus måske lidt smykker. Så kører med måske allerede kendte tøj mærker også tilføje nogle nye. eller lign...

Jeg er selv fra Polen, så har lidt kontakter der .

ellers er jeg åben for andre ideer/muligheder?

Jeg bor i Nordjylland ( Aalborg  ) og kunne helst tænke mig at starte noget op her da jeg kender byen godt, men som sagt er åben for muligheder.

Har gået lidt med en tanke om at det kunne være et godt sted at starte noget op i det gamle "bio5" på nytorvet. men ved ikke hvordan man undersøger om det kan købes? Der kunne man starte et STORT shopping center eller et stort diskotek ( da vi ingen store diskoteker har her aalborg og gaden er ved at være for lille til alle de mennesker som kommer? der mangler noget nyt, moderne og med plads til masser af mennesker)

håber at få svar herinde snart - det vil glæde mig :)

Mvh
Caroline

ps. i må godt skrive til min privat email : Carolinedennis@ofir.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 01:15

Jeg kunne nok ikke helt se det gamle bio5 som et sted at starte diskotek eller butikscenter, da der jo er utrolig mange trapper. (Vi fulde mennesker har det jo med ikke at kunne gå lige, hvis du forstår sådan en lille en.)

Har faktisk set et sted ikke langt fra gaden som er til lejé, men ikke noget jeg har undersøgt som sådan.

Men jeg vil give dig held og lykke med at finde dig en partner og så få startet et godt projekt.

Mvh. Peter.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 12:28

Tja....

Du siger noget og jo forstå godt hvad mener :) men ja der er en del trapper den har du også fuldstændig ret i, men tror nok det kunne lade sig gøre - lave et diskotek og cafe til den mere voksne del (men de opføre sig nogle gange næsten værre end de unge mennesker) hehe...

Hvor er det du har set det præcist kan du huske det?

Caroline

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:18

carolinedp:

Tja....

Du siger noget og jo forstå godt hvad mener :) men ja der er en del trapper den har du også fuldstændig ret i, men tror nok det kunne lade sig gøre - lave et diskotek og cafe til den mere voksne del (men de opføre sig nogle gange næsten værre end de unge mennesker) hehe...

Hvor er det du har set det præcist kan du huske det?

Caroline

Jeg tror gaden hed Vesterå, er dog ikke helt sikker.

Mvh. Peter

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:23

Jeg tror til gengæld at bio5 er et perfekt sted til et diskotek, især hvis du laver det eksklusivt med flotte lys ved trappen, forskellige etager, og evt. et cafe område hvor folk rent faktisk kan tale sammen uden musikken overdøver alt for meget. Her tænker jeg sofagrupper osv.

Det vil også tiltrække en anden form for gæster end i gaden, og sikkert få succes. + det ligger enormt tæt på Burger King, som har mange kunder om natten.

Go for it :)

Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 12:51

jaa tror også det vil tiltrække den lidt ældre del :) men så her forleden at de allerede er ved at bygge noget der . så der nok andre som har fået den samme ide, desværre. og har søgt her på nettet , synes bar let ikke jeg kan finde noget om bio 5 - lidt ærgeligt.

Tak for dit svar :)

Caroline

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:50

Hej Caroline

Jeg kender nogle som har haft ideen om at bygge et diskotek/cafe op på 300-500 kvm. inde ved Bio 5. Men da huslejen var så dyr stoppede de projektet.

Og du er jo kun 19, man skal vidst være 24 for at have alkohol beviling.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)