Har oprettet en annonce for 150 kvm kontorlokale i Aalborg I denne kan man se et billede, der skulle være højformat - men det bliver trukkket ud til tværformat, hvilket jo er direkte misvisende så jeg ville slette det men nix, det kan man ikke |

Har oprettet en annonce for 150 kvm kontorlokale i Aalborg I denne kan man se et billede, der skulle være højformat - men det bliver trukkket ud til tværformat, hvilket jo er direkte misvisende så jeg ville slette det men nix, det kan man ikke |
Hej Martin,
Hvordan kan du blive ved med at lancere mine idéer? Er du synsk?
![]() Tillykke med sitet - det skal nok blive en succes!
![]() Hilsen Martin
|
Så har jeg fået vores "vicevært" til at smide en annonce på lokalebørsen, for der er p.t. et par ledige lokaler i det kontorhus vi bor i. Iøvrigt et skønt kun 6 år gammelt hus, med Danmarks bedste udsigt, og nogle flinke og energiske mennesker. Hvor mange kontorhuse kan ellers prale af at kunne samle beboerne til dragebådssejlads? Se evt. mere på www.jacobmoellersgaard.dk. Nå, det blev så også lige til en lille reklame her :-)mvh Carsten
|
der kommer det modsatte på af hvad man krydser af Det er da ikke så smart - men blot man ved det så kan man jo godt få det til at fungere
mvh otto bpetersen |
Vi retter løbende fejl, men bruger også noget tid på at få de sidste vigtige features online. Tak for hjælpen! :) |
Det ser virkelig rigtig fedt ud Er endnu ikke stødt på problemer. |