Hej med jer Jeg arbejder med markedsføring, men har altid gang i nogle idéer og har nu en god idé som jeg har besluttet at jeg gerne vil føre ud i livet - er bare ikke helt klar over hvilken rolle jeg skal spille. Vi er i oplevelsesøkonomien og jeg har en god idé, som jeg gerne vil have nogle kommuner til at tage til sig. De vil få et event til byen, og det koster ikke noget at komme til eventet. Man kan sige at det er en form for udendørs messe, hvor man kan købe forskellige produkter , smage forskellige produkter eller bare nyde synet og have en god eftermiddag. Denne form for "messe" er meget populær i England, og har ikke været i Danmark før. Dem der kommer tjener penge ved at sælge deres produkter, og tager ikke penge for at komme hertil. Jeg skal sælge idéen til kommunerne, og være mellemmanden så det hele fungerer. Og det at få det til at ske og fungere, er helt klart det primære for mig. Jeg har nemlig også et par andre gode idéer som ikke har været søsat her i Danmark før. Så måske ender jeg op med at være heltids eventmager (hvis det hedder det). Men jeg kunne jo ligeså godt tjene nogle penge på det, men hvor er det lige jeg gør det? Jeg vil jo gerne sælge idéen til kommunen, men er i tvivl om det er vejen at gøre det på. Jeg er lidt lost lige der. Fakta er, hvordan tjener et eventbureau sine penge, når man ikke tager entré? Håber virkelig der er nogle der har nogle gode idéer, for det ville være fantastisk at få dette projekt op i luften. Gitte
|
Koncept skal sælges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)