Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt frisk blod til hjernen, Tænk i nye baner og producer effektive ideer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg støder mit hovedet mod muren, og ikke kan finde på ideer til at løse et bestemt problem, elsker jeg at søge hjælp på nettet.

Jeg vover mig den påstand at sige, 

"Denne her hjemmeside(link nederst) kan med et! FORVANDLE dine (måske) forvirrede "ingen-mandsland-tanker",  til "tanker af guld", disse nye tanker vil uden besvær ,DESTRUERE den berygtede tankemur der forhinderer DIG i at skabe/finde på gode ideer.

Som man siger "Change Your brain, change your business"  eller, "Think and grow rich" :)

Mit budskab er...

"Find noget information(på nettet) der helt sikkert vil give dig et spark røven så du kan kommer videre, spar dig selv for TID og KRÆFTER, find din indre ide-maskine. Jeg mener:

Hvorfor bruge dage på at løse et problem, DU i virkeligheden ka løse på en halv time, ved blot at tage nogle simple, men MAGTFULDE metoder i brug!!!

Link til den hjemmeside jeg bruger, når min hjerne nogle gange tager sig en slapper. (Altså Når den trænger til lidt friskt blod) :)

http://www.lifeoptimizer.org/2008/05/16/how-to-create-ideas-lessons-from-idea-generators/ 

Der er et hav af hjemmesider der giver et Pust af stjernestøv til dine tanker. Vælg en DU kan lide og som passer bedst til DIG

Et lille skub i den rigtie retning mod Gode Ideer/Løsninger eller??? 

Kommenter endelig! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)