Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges ( kurer kørsel)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi skal til at udvide vores forretning med en masse nye tiltag, søger jeg hermed en samarbejdspartner i Københavns området og en på fyn., til at køre for vores kunder, opsamle, og levere pakker i størrelsen 0.5 g til 50 kg.

Krav til virksomheden:

Du skal have en indarbejdet kunde gruppe i forvejen, da nogle af dine kunder helt sikkert kunne være intersseret i vores fælles produkt, du skal være seriøs, og være klar til at starte et koncept op som bliver landsdækkende inden for 2-3 mdr. Du skal desuden have lidt lager plads, mellem 80-120 kvm, da der i spids belastnings perioder kan komme ret så mange pakker. ( min. 2-5 medarbejdere, da vi skal være sikre på t vi altid kan regne 100%med dig og dit firma) . Du har f.eks. i dag allerede et par pakke biler kørende, og mangler måske noget at rive i?

Vi tilbyder en god time løn, et super godt koncept, med en masse muligheder, utroligt billige opstarts omkostninger ( mindre en 5.000 ) , og selvfølgelig et varigt arbejde.

Kontakt mig på min email info@3xwilhelmsen.dk og lad os mødes til en snak om vores produkter,

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)