Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresser på virksomheder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har et lidt lille problem, som jeg håber i kan være behjælpelige med at svarer på.
Findes der en database eller lignende med adresser på virksomheder hovedsagligt på Fyn?
Vi har nemlig et tilbud på nogle eksklusive vaser/træ kunst som vi ønsker at sende ud til disse virksomheder.

Jeg har søgt på Google og på dette forum, men har desværre ikke fundet noget. Det er for tidskrævende, hvis man skal tage hver adresse fra eksempelvis Krak eller De Gule Sider.

Så kender i til en database eller lignende hvor man kan købe og hente fysiske adresser på firmaer?

På forhånd tak Smile

Med venlig hilsen,

Daniel Jensen

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:56

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:02

Hej Daniel

Jeg bruger et program der hedder "Navne & numre" http://www.nnerhverv.dk/login.asp

Fordelen er at man kan anvende søgning på flere forskellige måder, f.eks. ud fra størrelse, type, postnummer osv.

Ulempen er at det som så meget andet smart koster nogle penge. Det findes i to forskellige versioner hvor hovedforskellen er om søgning kan eksporteres til lister. Prisen er meget afgørende for om der er brug for dette. Man skal heller ikke lige acceptere den første pris man får ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:10

Som en sidebemærkning kan det nævnes at 40% rabat er ikke unormalt hos NN Erhverv, så man skal bare gå dem på klingen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:40

Hej Allesammen,

Tusind tak for jeres hjælp. Vi har udsendt katalogerne i dagBig Smile

Hav en fortsat god dag.

Med venlig hilsen,

Daniel Jensen

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:48

Har brugt cvr's databank da den er hurtig (instant email) og til en ok pris (3-4kr per enhed)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)