Det lykkedes for mig det kan også også lykkes for dig. Køb bogen Rig Som Selvstændig og få 224 gode råd til speciel Amino pris kr. 268,- frit leveret (hvis du har gyldigt CVR nummer) betaling 14 age netto. Læs mere på www.rigmand.es hvor du også kan bestille bogen. Det er ikke svært at tjene penge når man først har lært det. Læs hvordan. |
Bliv Rig Som Selvstændig
- 1
|
Ja det hele skulle være med. Firmanavn, selskabsform, regnskab, budget og likviditetsbudget. Skulle der mangle hvad du lige behøver skal det ikke mangle med et gratis råd om det. Jeg synes selv at regnskabet og budgettet et et vigtigt styreværktøj og har altid brugt tid på det. Hvis dit spørgsmål går på om du kan lære at føre et regnskab eller oprette et anpartsselskab trin for trin, så hjælper bogen dig ikke. Den giver dig en overordnet betragtning. Du er er faktisk ikke den eneste der har spurgt om hvad bogen konkret indeholder. Nu har jeg på forsiden af www.rigmand.es lagt hele Indholdsfortegnelsen ind. Håber det er hvad du behøver for at kunne vurdere bogen. |
|
Her går tingene hurtigt. Der er ikke langt fra tanke til handling, så ja, indholdsfortegnelse er lige lagt ind. |