Hej. Jeg har så småt startet et barcatering firma op, der tager ud til fester og står for en komplet bar. I starten er dette et mindre hobby projekt, men vil lige så langsomt gerne øge min kundekreds. I den forbindelse vil jeg meget gerne høre fra jer hvis i kender til nogle gode steder man kunne reklamere for dette men samtidig være noget jeg ikke skal ud og bruge en masse penge på. Jeg er sikker på der findes masser af steder du kan få dit budskab ud, uden at skulle bruge en masse penge hvis bare man har det rette gå påmod. Alle forslag er velkomne. :) |
Hej, og tillykke med firmaet.
Jeg vil anbefale dig at køre noget adwords, der er mange af dine konkurrenter i forvejen, så de må jo mene at der kommer kunder den vej.
Derudover er PR også vejen frem, mund til mund metoden o.li.
Alt dette kan gøres billigt og relativt nemt.
Nu var jeg lige inde og kigge på din hjemmeside, og jeg ved godt at den ikke er færdig, men kan ikke lade være med at kommentere de billeder du har lagt op.
Nu er jeg selv lidt i branchen, dog ikke en konkurrent til dig. Og min forståelse for drinks er at processen med at opbygge drinken er ½ delen af oplevelsen, og grunden til at man får folk ud til ens arrangement. Derfor er det lidt skuffende at se en halvtræt fyr stå og kede sig bag baren på billedet. Der skal være gang i den med noget flair og nogle glade kunder - det er det man vil se som kunde. Evt. nogle videoer, det er der i hvertfald også nogle af dine konkurrenter der har, og det er dejligt lige at se hvad man kan forvente inden.
Held og lykke til i fremtiden.