XY-Workzone søger webmaster Vi (4 unge ambitiøse iværksættere) søger en webmaster til vores jobportal www.xy-workzone.dk . Firmaet Megalomania (www.megalomania.dk) har stået for udfærdigelsen af websitet så din opgave som webmaster vil være at stå for rettelser/kommende tilføjelser. Det er vigtigt for os at du kan sætte dig ind i vores cms-system samt at du er fleksibel i dine arbejdstider.
Kontakt os for nærmere information. Vi håber at høre fra dig! Mvh Mads Bundgaard & resten af XY-crewet |
XY-Workzone søger webmaster! - cms-system
- 1
PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop
|
Er ikke helt klar over hvad i skal bruge ... men vi er fra Skive og du skal være velkommen til at kontakte os :) |
Vi søger en freelance webmaster da vores opgaver kommer periodevis. |
Jeg hiver lige denne tråd frem igen da vi stadig søger |
Hvilken profil søger I - programmør eller teksthaj? mvh Hans |
Hovedsageligt en programmør da vi selv kan stå for teksten og vi ikke har evnerne som programmører - dog vil det være et plus hvis begge evner besiddes :) Som programmør vil opgaverne blive - som tidligere nævnt - at udfører rettelser/opdateringer i dele af siden hvor vi ikke selv kan ændre samt tilføje nye features. |
Måske jeg kan tilbyde det som du søger gennem mit Filippinske firma som jeg selv driver - altså Dansk projekt ledelse. Du kan læse om 1902 nedenfor. Hvis det har din interesse så kan jeg kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller gennem en besked her på Amino. Med venlig hilsen, Peter
Om 1902 |