Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med lagerstyring i DanDomain shop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører med DanDomain Shopsystem og er som sådan meget tilfredse :·)

MEN - vores lagerstyring fungerer ikke.... og jeg vil gerne høre om der er andre DanDomain netshops som har samme problem?

Vi har fået alle vores indstillinger tjekket igennem og de er rigtige. Vi er ekstremt nøjagtige når vi tager varer ud eller ind i shoppen - netop fordi det giver os mange problemer. For 2 måneder siden talte vi en masse varegrupper op, og nu stemmer de overhovedet ikke igen. Derudover har vi lige solgt ud med 70% af varer fra 2007. Lige nu sidder jeg så med resterne.... som viser sig ikke at ligge i lagerstyringen. Der er vanvittig mange - og det kan simpelthen ikke passe... noget er galt... mange af varerne er også talt op for nylig og det stemmer stadig ikke.

Er der andre derude som oplever uregelmæssigheder af større omfang som vi gør?

Mange hilsener Helle 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Hej Helle

Jeg vil anbefale at du tager en snak med en supporter hos DanDomain og ellers prøv at tage en snak med Roa som er deres tekniske chef, han er meget venlig og er meget lydhør overfor deres kunderne udfordringer. Alle fejl vil jeg da anbefale at du sende ind til dem, da de jo har folk der stort set ikke laver andet end at optimerer på systemet.

Håber du kan bruge det

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19

Hej Henning

Tak for dit svar :·) Jeg er i dialog med dem og de kan også sagtens se problemstillingen. Og er utrolig dygtige og hjælpsomme!!! Men hverken de eller os kan finde ud af hvorfor det sker - og dermed bliver det svært at fejlsøge... så derfor tænkte jeg at det måske kunne hjælpe at vide om det er et gængs problem eller om det måske kun er hos os...

Mange hilsener Helle 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)