Hejsa Er en selvlært kunstner, elsker at male og lave skulpturer. Har efterhånden solgt rigtig mange af mine egne malerier...har i mange år gået med en lille iværksætterdrøm, men skræmmes altid af alt det administrative, love, regler, økonomiske osv....den del er jeg ikke så god til. Kunne virkelig godt tænke mig at starte, eller være med til at starte et galleri hvor jeg blandt andet kunne sælge mine malerier...men findes der ikke en hjemmeside, hvor man evt. kunne læse mere om opstart af dette projekt...altså lidt mere rettet mod det kreative. Kan jo sagtens læse mig til, hvordan man åbner en butik, det er jo i princippet også det samme...men leder efter nogle der ved noget om at starte et galleri, eller et galleri, hvor man evt. kunne indgå en aftale om, at udstille og så fik de bare en del af salget...hvor finder man info om sådan noget....kan ikke finde noget...andet end en masse hjemmesider hvor private sælger deres eget, men der står jo intet om hvordan de gjorde det....? Nogen der ved hvad jeg mener? Hjælp ved ikke hvordan jeg skal komme videre herfra....der er jo en svær situation når man ikke er noget stort kunstner navn i forvejen, men gerne vil blive det!!!!! Hvordan starter jeg mit eget galleri? (når man ikke er en ørn til alt det kedelige administrative, men bare gerne vil male og sælge sin kunst) med venlig hilsen Fnup |
Hej!
Enten købe dig ud af det via rådgiver, eller studere på de forskellige hjælpeportaler mv. på nettet.