Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste idé.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gravenslund. Ja den "intelligente postkasse" er opfundet, men prøv alligevel at spørg ind til idéen alligevel. Nu er jeg ikke inde i alle de der regler, men måske er det lovligt at producere et lignede system, og sælge det nede i den lokale EL-forretning, som folk så selv kan installere i deres egen nuværende postkasse. I bund og grund er det vel bare en modtager og en afsender dims der skal sættes op, og det patent er vel udløbet ikk? Så det kunne være praktisk hvis man lavede et flot design til produktet, og gjorde det nemt at sætte op for almindelige mennesker, og sælge varen for feks 100-200 kroner.

Vil du holde mig opdateret om hvordan IDEAHOUSE modtog idéen?

:-)
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:04
Jacob:
Så må du jo ud og købe dig en villa og en kartoffelskræller Det var mere princippet der lignede din idé. Mht. til din tanke om et webcam i posten... Hvad nu hvis dit vigtige brev ligger under det bjerg af reklamer der som regel fylder en postkasse? Det ville jo kræve en noget snedig sorteringsordning.. Jeg tror at du på sigt ville kunne spare en masse penge, hvis du lurede postbuddets rutiner ud, samt at du ville få rørt dig lidt;-) /Jacob
Jeg er "Nej Takker" Men har også tænkt på med at det vigtige brev kunne ende med forsiden nedad, men i det midste kan man dog sige at man i hvert fald ikke går forgæves.

Bor på Nørrebro, og mit postbud(e) ( er næsten aldrig den samme person ) er umulig at regne ud, nogen gange kommer person kl 10 andre gange kommer de ved 12-13 tiden, og andre gange kommer de slet ikke.

Men jeg har også hørt at man kan få sendt sit post elektronisk via postdanmark, måske skulle man overveje at tilmelde sig det, det er jo gratis, men desværre kan de ikke sende tøj på denne måde, jeg tror jeg skal opfinde et teleport i stedet for, LOL.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:24

Lucky Luke:
Hej Gravenslund. Ja den "intelligente postkasse" er opfundet, men prøv alligevel at spørg ind til idéen alligevel. Nu er jeg ikke inde i alle de der regler, men måske er det lovligt at producere et lignede system, og sælge det nede i den lokale EL-forretning, som folk så selv kan installere i deres egen nuværende postkasse. I bund og grund er det vel bare en modtager og en afsender dims der skal sættes op, og det patent er vel udløbet ikk? Så det kunne være praktisk hvis man lavede et flot design til produktet, og gjorde det nemt at sætte op for almindelige mennesker, og sælge varen for feks 100-200 kroner.

Vil du holde mig opdateret om hvordan IDEAHOUSE modtog idéen?

:-)

Hej Lucky Luke

Jeg spurgte bare kort til ideen. De var ikke bekendt med ideen - det var dem der foreslog at senderen skulle sende en sms.  Men nu vi ved at der findes noget lignende på markedet, så kunne man undersøge deres patent, om den er udenfor USA. Hvis det er et verdensdækkende patent, så skal man undersøge hvad der ligger i patentet - det er nemlig ikke  forbudt at komme med nytænkning, så længe man ikke rører deres patent. Det skal forstås således, at det deres patent måske kun dækker en sender med lyd... Måske har de ikke noget udover designbeskyttelse. Der er mange ting man kunne undersøge, og jeg har desværre ikke tiden i denne omgang - kunne ellers være interessant! 

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 16:11

Er det ikke noget med, at PostDanmark tilbyder, at man kan få scannet sin post og tilsendt via mail - så behøver man jo slet ikke nogen postkasse længere..? :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)