Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sysler med en ide om en webshop med herreundertøj m.m.

Findes der undertøjsmesser i DK hvor der er også er herreundertøj?

Hvordan kommer jeg i kontakt med forhandlere af herreundertøj??

Hvem er størst, hvem har den bedste kvalitet, hvem skal man holde sig fra osv.???

Det var nogle spørgsmål til at starte med.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Hejsa.

Ved søgning på Google (søgte på herreundertøj) kan jeg se, at der findes et par stykker af slagsen allerede, f.eks.:

Hvis du vil gå samme vej, så vil jeg helt klart anbefale dig at starte med at lave en markedsbeskrivelse. Er der plads til flere udbydere af herreundertøj på nettet? kan dit koncept differentieres fra de eksisterende? hvor stort kan salget formodes at blive? osv.
Hvis du konkluderer, at det er fornuftigt at gå videre, kan du f.eks. besøge modemessen i august i Bella Centeret - der kan du få masser af inspiration.

Jeg tror nok at Danmarks største producent af basis herreundertøj er Decoy, men ved det ikke 100% sikkert. Der sælges jo basis herre undertøj i alle supermarkeder og jeg tror at meget af det kommer fra Decoy. Sloggi har lanceret en herre undertøjs linie. Dertil kommer alle luksusmærkerne, som både sælges i butikker og på nettet.

Bare lidt input. Held & lykke med projektet.

Mvh
Camilla

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:45
Dato: 4/1/2006 2:05:27 PM Forfatter: Camilla J

Hejsa.

Ved søgning på Google (søgte på herreundertøj) kan jeg se, at der findes et par stykker af slagsen allerede, f.eks.:
Hvis du vil gå samme vej, så vil jeg helt klart anbefale dig at starte med at lave en markedsbeskrivelse. Er der plads til flere udbydere af herreundertøj på nettet? kan dit koncept differentieres fra de eksisterende? hvor stort kan salget formodes at blive? osv.
Hvis du konkluderer, at det er fornuftigt at gå videre, kan du f.eks. besøge modemessen i august i Bella Centeret - der kan du få masser af inspiration.
Jeg tror nok at Danmarks største producent af basis herreundertøj er Decoy, men ved det ikke 100% sikkert. Der sælges jo basis herre undertøj i alle supermarkeder og jeg tror at meget af det kommer fra Decoy. Sloggi har lanceret en herre undertøjs linie. Dertil kommer alle luksusmærkerne, som både sælges i butikker og på nettet.
Bare lidt input. Held & lykke med projektet.
Mvh
Camilla

Hej Camilla!

Tak for dit indlæg.

Nogen der kender til undertøjsfirmaer som har tank tops der matcher tights?? (JBS, Bjørn Borg, Frank Dandy m.m.) Kan ikke finde andet end ensfarvet tank tops, grimme tank tops eller net tank tops. Jeg vil have en god kvalitet og flot design.

Hilsen Kennet    
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)