Tak for jeres hjælp, alle sammen. Jeg har foretaget enkelte smårettelser i annoncen - bl.a. er fejlen i overskriften til venstre blevet rettet, ligesom boxoverskrifterne er gjort tydeligere. Der er tale om en helsidesannonce i en A4-publikation. Vi er selvfølgelig spændte på responsen - både den nysgerrige og den kundekonverteringsmæssige. Endnu engang tak for jeres input. mvh Hans |
Jeg kan se at det er en åbningsannonce, så I skal nok tænke over, om det er dette visuelle udtryk I gerne vil have fremover - det er jo vigtigt at kunderne rimeligt hurtigt kan genkende jeres udtryk i den evt. opfølgende kundekontakt.
Jeg ville have forventet noget mere rent i udtrykket og må desværre give SL ret i, at annoncen ser noget selvgjort ud.
Men der er jo lige så mange meninger som der er kokke!
Nu hamrer jeg lige nogle tanker af, I måske kan bruge til noget:
- Få fastdefineret jeres grafiske udtryk.
- Få en tekstforfatter (dig selv?) til at entyde teksten i budskab og ordlyd (eks. "Sammen arbejder vi..." - hvem? Os på klinikken eller kunden og Kirsten? - eller er det ikke selvfølge, for hvis hun ikke skulle undersøge kunden, sammen med kunden - hvem så?)
- Billedet bør måske afspejle lidt mere "uddannelse". For kunden er det et spørgsmål tryghed og tillid. Det valgte billede mener jeg kun kan bruges, når jeres kendskab overfor kunderne er etableret, og I ønsker at bringe budskabet "Vi er jordnære".
- Overskriften er jo ofte den der bremser læseren, så "Ka' du ha' det godt?" kunne fortsættes "... til vi ses igen!" Jeg ville ikke stille et spørgsmål, for dernæst selv at besvare det - det kan i nogles øjne opfattes forkert - og jeg ville eliminere alle fortolknings-risici, så I tvinger kunden til at tænke, som I gerne vil have de skal tænke.
- Lav evt. jeres personlige bomærke og brug fælleslogoet til at understøtte kompetencerne - så højnes tilliden og klinikken bliver mere konkretiseret.
Håber input kan bruges!
Held og lykke med fys'en - og lad os endelig høre hvordan det udvikler sig.