|
|
Jeps men så kommer der logs, hltv og andet gejl ;)
vh
Brian
Debat
|
|
|
Jeps men så kommer der logs, hltv og andet gejl ;)
vh Brian |
|
Tror næppe HLTV bliver nødvendigt men snare en ordenlig røvfuld mods da det jo nok er FFA servere der skal sættes op og ikke CW servers. |
|
mcsolutions: Jeg spørger jo også efter råd, da min viden om servere og spil serveropsætning er begrænset.. Så det med de 6 spilservere på en com var kun et gæt.. Jeg leder simpelt bare efter et sted hvor man kan få en løsning til de 15-20 servere i spillet, ikke 15-20 computere/servere. Og selvfølgelig prisen.. Regnefejl og lign. lader jeg revisoren ordne. Ideen/konceptet er også kun nået til en face hvor jeg undersøger priser, kan det hele lade sig gøre? osv... |
Kan du kontakte mig på mail? Kunne godt tænke mig at høre nærmere om din løsning.. jonaspedersen@ofir.dk |
|
Du får et godt råd af en som solgte forretningen af gamehosting lige inden markedet vendte. Spilbranchen / hosting branchen er nu lukket land, og du vil bevæge dig ind i en ond cirkel af dårlig forretning. Det kan godt være du tjener en smule på den hosting du nu laver og det derved giver plus. Hvis du herefter regner på dine timer og din løn heraf. Så kommer du ingen steder. Jeg har stadig en enkel server kørende for et par bekendte med CS 1.6, de koster 130kr i måneden for CW servere og trækker ca 30GB trafik per server. Husk du skal jo betale for Hosting De andre spillere på markedet som CS-Hosting , Gamehotel, NS-gaming, Gamelaunch, DS-Rack osv osv. er alt for store til du umiddelbart kan hamle op med den, måske hvis du kan få en rigtigt billig, strøm & trafik aftale ville det måske kunne gå :) Nej så meget som CS:S trækker kan du SLET IKKE køre nær så mange på 1 fysisk server. Internetforbindelsen er ligegyldig om det er 10mbit eller 100mbit. bare ruten fra din server og til "nettet" er så kort som muligt, så skal du bare huske at udvide båndbredden efter behov.
|
|
Hej Smith Det er ikke et hosting firma jeg vil starte, nærmere et community som boomtown |
|
Jeg forstår ikke helt hvordan du vil finiansere det så ? |
|
Smith: Der er faktisk ikke så meget at finansere. Det er ikke bygget op på helt samme måde som boomtown, og vil selvfølgelig ikke starte med 40 spil servere på en gang, der vil jeg arbejde mig stille op, efterhånden som der kommer bruger til siden. ....resten af idéen vil jeg ikke ud med |