Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevaretøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj i stuen :)

vi er en gruppe på fire mennesker, som er igang med at stifte vores egen virksomhed. det bliver en tøjbutik på nettet, som vil henvende sig til den unge modebevidste forbruger. vi har dog haft svært ved at få kontakt til diverse firmaer, og vi ville høre, om nogle af jer har nogle kontakter, eller råd til hvordan vi skal kontakte de relevante virksomheder.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:52

Spændende projekt i har gang i Yes

Først og fremmest skal i dog fastsætte en målgruppe (pige/dreng eller begge?) Dernæst skal i være opmærksom på at det kræver en MEGET solid egenkapital, for at tage konkurrencen op. Jeg vil nødig skræmme jeg væk, men det kræver meget mere, end hvad de fleste regner med.

Hvilke mærker kunne i tænke jeg at føre?

Fra Randers
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 21:25

vores målgruppe vil fra start være drenge, på sigt kan det også blive piger, når du siger meget solid egenkapital, hvilken størelsesorden snakker vi så om? vi har tænkt i papfar, minimum, wesc, björkvin, junk de luxe.

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:51

Hej

I skal bl.a. på messe. CIFF messen i Bella Center i august. Her kan i møde alle leverandører face to face og høre nærmere om betingelser. Men man starter jo ikke lige op fra den ene dag til den anden, da vi snakker sæsonvarer. Forårkollektionerne 09 vises til efteråret.
Der er også spændende messer i Paris, London, Antwerpen osv. Det er bare igang med at researche.

HeineK

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 21:53

Mange af overstående mærker handler slet ikke med internetbutikker, medmindre konceptet skiller sig ud.

Hvordan skal jeres butik skille sig ud ?

Hvis i mener det seriøst skal i som minimum have +500.000 kr. Bevares det kan gøres for mindre, men det kræver virkelig stor indkøbserfaring.

De "store" mærker forventer naturligvis i køber bredt.  

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:14

Hyperpoul:

vores målgruppe vil fra start være drenge, på sigt kan det også blive piger, når du siger meget solid egenkapital, hvilken størelsesorden snakker vi så om? vi har tænkt i papfar, minimum, wesc, björkvin, junk de luxe.

Hejsa :-)

Spændende projekt i har gang i. Ang. et mærke som Björkvin, så bliver disse nok svære da de vidst ikke tager flere kunder ind på Internetsiden. Dette ved jeg, da jeg selv handler med dem og har fået dette fortalt. Mht. WESC så mener jeg heller ikke at de tager flere ind lige pt. Dette var i hvert fald beskeden, da jeg selv var i kontakt med dem.

Fra Randers
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 11:36

vi i arbejdsgruppen har snakket en del sammen, vi har haft svært ved at komme i kontakt med diverse firmaer, og vi får også svært ved at skaffe den egenkapital, som det kræves for at være med i toppen, som vi gerne vil. Istedet har vi tænkt på en ny ide', et samlingssted for unge piger og drenge, hvor man kan læse om hvad der rører sig indenfor tøjverdenen, anmeldelser af diverse mærker e-butikker med mere. Det vil kunne hænge bedre sammen for os, det vil give god reklame til diverse butikker, som får mulighed for at reklamere på vores side. vil gerne høre nogle tilbagemeldninger på ideen, og om det også kunne have interesse for nogle e-butikker at reklamere på sådan en side :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 12:32

Synes det en rigtig god ide, hvis det bliver lavet på den rigtige måde!

Der mangler efter min mening et rigtig solidt alternativ til look4fashion.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)