Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop italien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.
Jeg er ny herinde og har nu brug for jeres hjaelp!
Jeg er ved at opstarte en webshop i Italien / som skal fungere paa italiensk. 
Derfor soeger jeg raad fra nogle, som har vaeret igennem det samme (opstart eller udbyggelse til det Italienske marked eller andre lande).
Er det muligt at faa en standard-loesning fra Danmark paa italiensk???
Eller en eventuel pakkeloesning fra Danmark med oprettelse af udenlandsk/italiensk betalingsloesning og webhotel som fungerer optimalt i Italien.
Jeg har vaeret ved at se de italienske standard programmer an, men deres design er aartier bagefter og kundesupporten fra de italienske udbydere er utrolig daarlig.
Jeg haaber der er nogle af jer, som kan hjaelpe mig videre med mit projekt.
Hilsen Malene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Hej Malene

Vi har en kunde som vist nok sælger i 4-5 lande og har forskellige domæner til hvert land f.eks DK, DE, SE mm., så det er bestemt muligt.

Vi vil meget gerne hjælpe dig med rådgivning, design og etablering af en e-handelsløsning, du kan kontakte mig direkte på 28 18 98 43

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:02

Hej Marlene

Vi vil gerne design et flot site til dig - helt enkelt!

Check vores site www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 17:11

Hej Igen!!

Det lyder godt!! Jeg er meget spaendt paa at hoere, hvad en saadan e-handelsloesning kan koste :-)
Jeg har selv lavet en skabelon til hvordan jeg gerne vil have shoppen til at se ud, men jeg kan se at I allerede har lavet nogle loesninger, som minder meget om det, jeg laegger fokus paa!!
Jeg kontakter dig paa et senere tidspunkt, enten via mail eller telefon.
Tak for det hurtige svar!!

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 17:38

Hej Ann!!

Ogsaa tak til dig for det hurtige svar!! Jeg kontakter dig paa et senere tidspunkt via mail eller telefon!! Jeg skal til DK om en maaned, saa det er muligt at jeg kommer forbi jer i Aalborg, eftersom jeg kommer fra Hjoerring!!

Hilsen Malene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)