Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

emballage

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at opstarte en helsekost butik (e-shop). I denne forbindelse leder jeg efter et firma der sælger emballage (herunder: forsendelses æsker/kasser, fyld til at passe på produktet i kassen samt div tape mm). Men det skal være absolut miljøvenligt!! -i det min butik jo ligesom er baseret på økologi og bæredygtighed.. så passer det nok ikke så godt at jeg sender varene afsted i giftige æsker og kasser:)

 Kan nogle hjælpe??

Desuden har nogle af jer erfaring med, hvor stort et varelager man bør have når man starter en e-shop? alle mine leverandøre kan levere til mig inden for to dage--siger de i hvert fald..  Jeg skal sælge alt lige fra baby bleer til sukkerfrit slik--Økologisk!!

 Mvh Frk Sand

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 Prøv at tage et kig på Jakodan (www.jakodan.dk).

Jeg har selv brugt dem og er meget tilfreds. De har stort set alt hvad emballage-hjertet kan begære og man behøver ikke købe så meget af gangen som hos andre. De fleste kasser de har er vist af genbrugspapir og er ikke blegede (brune). Desuden har de pakkefyld som er 100% biologisk nedbrydeligt og så vidt jeg ved lavet af jordnøddeskaller eller lignende, som ellers bare bliver smidt ud. Så det er da i harmoni med dine produkter.

// Mads

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det- vil straks gå ind og kigge på deres hjemmeside:)

 

God weekend

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk sand:
Desuden har nogle af jer erfaring med, hvor stort et varelager man bør have når man starter en e-shop? alle mine leverandøre kan levere til mig inden for to dage--siger de i hvert fald
 

Det kommer an på hvilken leveringstid, du lover dine kunder og hvilke minimumsordrer du kan arbejde med i forhold til dine leverandører. Hvis du har to dages leveringstid fra dem, så har du 3-4 dage i forhold til dine kunder. Så kan du selv afgøre om det er OK eller ej.

Det ville det være for mig, men det er typen af produkt, som afgør det. Man kan ikke vente 4 dage på frisk mælk.

Venlig hilsen
Ole

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Løntoft:

 Hej,

 Prøv at tage et kig på Jakodan (www.jakodan.dk).

Jeg har selv brugt dem og er meget tilfreds. De har stort set alt hvad emballage-hjertet kan begære og man behøver ikke købe så meget af gangen som hos andre. De fleste kasser de har er vist af genbrugspapir og er ikke blegede (brune). Desuden har de pakkefyld som er 100% biologisk nedbrydeligt og så vidt jeg ved lavet af jordnøddeskaller eller lignende, som ellers bare bliver smidt ud. Så det er da i harmoni med dine produkter.

// Mads

Tak for de rosende ord - De er nu ikke lavet af jordnøddeskaller :-)
Men de er lavet af plantedele og meget miljøvenlige og indeholder absolut ingen kemikalier - man kan endda spise dem, hvis man vil - men de smager ikke særlig godt (og jeg taler af erfaring :-)De er biologisk nedbrydelige, hvilket vil sige, at smider man dem i naturen/kompostbunken, gør de overhovedet ingen skade, men nedbrydes til muld som andre plantedele ville gøre.

Vi får riiiigtig mange henvendelser for tiden omkring miljøvenlig emballage, folk er begyndt at kigge mere på det nu, end de tidligere har gjort, så det er jo super dejligt!

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive en mail, så hjælper jeg gerne med at finde produkter til dig, som er miljøvenlige og passer til dit behov!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Det var jo mit "dåbs-spørgsmål" og hvilken positiv overraskelse. at nogen gad svare på mit indlæg:)

Det bliver hermed Jakodan der kommer til at leverer mig emballage

 

God søndag Kh Johanna

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare tilføje at jeg også varmt kan anbefale jakodan.

Hurtig god og rar service.

 

Held og lykke med butikken

Er den åbnet??

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)