Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Peeky.dk et potentiale?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som et demoprojekt (er lige gået over til PHP), har jeg udviklet et filmtrailersite som har et interface, jeg selv gider at bruge. Peeky.dk blev oprindeligt udviklet som et forstudie til et større projekt, som jeg p.t. arbejder på, men faktisk er sitet blevet så vellykket at jeg har besluttet at sætte det i søen og forsøge at nå ud til nogle flere filminteresserede brugere.Både for at høste erfaringer og for at se om der kan være lidt økonomi i det på sigt.

MEN: Som enhver ved, så kan man finde filmtrailers mange andre steder. Peeky.dk har en smarter navigation ( i hvert fald i forhold til f.eks. http://filmtrailer.dk) og er centreret om selve filmtraileren som oplevelse og ikke blot viser en flad side med de seneste biograffilm. Men spørgsmålet er nu, om det overhovedet kan betale sig at forsøge at positionere et site med indhold der er så non-unikt, selvom interfacet er smartere.

Tjek Peeky.dk her >> (åbner i nyt vindue)

Al feedback og gode råd bliver læst med interesse og tårevædet taknemmelighed :o) Jeg er også åben for henvendelser fra seriøse folk, med forretningsmæssigt sigte, der eventuelt kunne være interesserede i et partnerskab om sitet.

/Anders

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

KLART det har potentiale Big Smile

Vi blev da fanget ind lige med det samme.

Rigtig godt at du starter med at åbne en trailer straks man kommer ind (måske skal lyden lige være slået fra til at begynde med)

Held og lykke med projektet Wink

Venlig hilsen,
Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)