Sad og surfede på google, da jeg faldt over en hjemmeside De reklamerer med at man kan få en ugeløn på 2 timer.
Er der nogen der kender noget til det?
|
Hold dig fra den, det er dybt useriøst!!
Sad og surfede på google, da jeg faldt over en hjemmeside De reklamerer med at man kan få en ugeløn på 2 timer.
Er der nogen der kender noget til det?
|
Hold dig fra den, det er dybt useriøst!! |
>De reklamerer med at man kan få en ugeløn på 2 timer.
Man skal ikke have ret meget indsigt i samfundsøkonomien, for at regne ud, at det er noget fup. De lover at man kan tjene 10.000 kroner på 2 timer uden specielle evner, uddannelse eller erfaring af nogen art... nå, men hvad er det så man kan bidrage med, som nogen er villig til at betale 5.000/timen for? Pengene skal jo komme et eller andet sted fra.
De 20-30% man vinder "7 ud af 10 gange" kommer jo ikke ud af den blå luft og bookmakerne skal nok holde øje med fidusen. Hvis man bare kunne forudse resultatet af en kamp, giver det jo ingen mening for folk at tage mod væddemål.
Udover ovenstående logiske tilgang, kan jeg ikke undgå at falde over et af deres udsagn:
De har på siden valgt 10 kampe hvor systemet har forudsagt de 9 korrekt... hvorfor lige de 10 kampe ud af cirka 125 Champions League kampe? Hvis man ikke fatter mistanke til den form for statistik, har man brug for hjælp til at forvalte sine penge. De 10 "tilfældig" udvalgte eksempler bliver efterfulgt af nedenstående påstand:
"Altså... -i 16 ud af 17 Champions League kampe tjente IPP-Systemet penge, og kun i én kamp tog IPP-Systemet fejl, vi tjente 20 til 30 % i alle 16 kampe = 400 til 500 % fortjeneste! "
Nogen der kan forklarer den for mig? Det er jo 10 kampe, ikke 17. Og 20% vil altid være 20% - det kan ikke akkummulere sig til 400%... medmindre de hver gang satser hele overskuddet fra forrige kamp - hvilket ville være noget skidt, eftersom den tog fejl af den anden sidste kamp.
Selv hvis vi akkummulere det ligesom de har gjort giver det ingen mening (for det første er det jo en ny satsning hver gang, så det samlede satsede beløb bør jo også akkummuleres).
16*20= 320(%)
16*30= 480(%)
Så skal vi lige trække 100(%) fra, eftersom de jo tabte en kamp. Så er tallet 220-380%... jeg hader den slags scamsiders elendige forhold til statistik
|
Generalt kan siges, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det der osse! |
Hej.. |
|
Mht. sports trading, så skal der ikke bruges ret meget tid.. Man skal gøre sin indsats lige før en fodbold kamp, og efter første mål skal man gøre det en sidste gang, og så er man færdig med den kamp.. |
man skal bette mange penge for at det kan betale sig. på et typisk indskud på 100 kr taber du 235 kr og vnder 20 kr hvis kampen ender alt andet end uafgjort. dvs man skal være heldig 12 gange i træk for at dække 1 tab. Ved at bette mere vinder man mere, men taber så også mere.. men det kan bedre betale sig, da man statistisk vinder flere end du taber. Ideelt skal man op og bette 500-1000 kr pr kamp, så kan det betale sig, men man skal kunne holde ud at man kan være uheldig 3-4 gange i træk og tabe 5-10.000 kr. Der er visse ting som de ikke nævner.. f.eks at man skal holde fingerne væk fra tophold der spiller imod dårlige hold. hvorfor? jo for hvis bundholdet starter med at score så vil oddset arbejde imod dig og du har MEGET stor sansynlighed for at tabe. Man skal IKKE tilmelde sig dette system. man kan spille på kampene UDEN at have dette system. det er jo bare at starte med at vædde på at kampen bliver andet end uafgjort til lavest mulige odds, og vente på at der bliver scoret. og så vædder man så på at den så BLIVER uafgjort hvilket gør at man vinder uanset resultatet. MEN LAD VÆRE MED AT SPILDE PENGE PÅ SYSTEMET. det eneste man betaler for i medlemsskab er en oversigt over kampene der er igang med liveopdateringer, men det kan man finde mange steder f.eks livescore.com og nogen gange også på bet24.com og Onside.dk. og så får man en regnemaskine med, der udregner hvor meget man skal vædde efter første scoring for at sikre dig imod tab. MEN dette kan man jo selv se når man vædder.. Det kan være svært at forstå det jeg skriver. men det er MEGET simpelt, og skriv endelig hvis i vil vide mere. Jeg købte det selv, men ærger mig da over det, da alle kan gøre dette uden vidre. men man KAN godt lave penge på det. det kræver blot at man ikke fedter rundt med 50-100 kr ad gangen, så kommer man ikke nogen vegne og ender med at tabe. man skal fyre den af. MEN man laver ikke 10.000 om dagen eller hvad de nu skriver det er BULL. med mindre man better KASSEN ad gange men så også mister dit hus hvis der ingen scoring kommer. |
Men ja, man kan godt selv lave det uden at have regnemaskinen da det er så simpelt, men hvis du vidste det på forhånd havde du vel heller ikke betalt for det ;-) Men er selv stoppet med både surebets og sportsbetting, da man skal have så meget at bette med før det giver noget.. Har gang i andre ting nu ;-) |