Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Comedy-arrangement

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare at 1500 er MANGE mennesker, men det vil nok godt kunne opnåes hvis arrangementet er det rigtige, der er heller ikke meget standup i Roskilde, der er jo f.eks. Comedyzoo i kbh.

Men jeg skal da nok komme forbi ;)

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:07

Du har ret. Vi skal nok ned med antallet.

Men hvor mange, vil I tror, det vil være realistisk at få til comedy i Roskilde og til hvilken pris? Jeg ved ikke rigtig, om jeg kan afsløre stand-up'erne

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 22:03

Gott @ Er du selv fra Roskilde?

Tilmeldt 5. May 08
Skrevet kl. 22:44

Mark WM:

Gott @ Er du selv fra Roskilde?

jep 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:08

Okay, kunne da ellers godt hjælpe dig med at brede budskabet for et par fribilletter hehe :D

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:11

Men tror hvis der virkelig bliver bredt budskab kunne skrabes 1000 sammen.. så hvis det var mig ville jeg budgetere med dette, også tage alt over som +

Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:54

Jeg har regnet lidt på og har et par ting du kan overveje - eller uddybe, hvis du allerede har gjort det:

1) Er der tale om "almindeligt" stand-up, altså hvor de præsenteret et almindeligt sæt af 30 minutter hver?

--> Hvis det er tilfældet, koster mellem-klassekomikerne nok ca. 20.000 pr. stk. De tunge drenge mellem 50.-100.000.

2) Er det et specielt koncept-show, som kun skal vises een gang?

--> I så fald bliver de dyrere

3) Er det som en del af en landsdækkende tour?

-->Så får du nogle marketingskampagner forærende.

4) Tilskuerantallet er meget, meget højt sat. Hvis der er tale om almindelig stand-up, kan kun de allestørste (Casper C, Anden og lign.) trække så mange mennesker - og de er voldsomt dyre.

Helt overordnet har jeg svært ved at forestille mig at 1500-2000 mennesker vil se det samme show. Med mindre det er Cirkusrevyen, Linie 3, Ørkenens Sønner, Cirkus Nemo.

Husk på, at hvis det er de "unge" komikere appellerer de til et fattigt publikum, der virkelig forlanger noget for 150 kroner. Altså, topnavne! Hvis publikummet er "de unge", tror jeg simpelthen ikke på at det kan lade sig gøre at sælge 1500 billetter. Desværre... 

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:54

Hej nu vil jeg ikke være en der ødelægger din idé jeg synes den er fin dog fungere det ikke desværre, det kan jeg sige allerede nu og hvis den gør så er jeg og MANGE andre vildt imponeret over dig.

Jeg arrangere store arrangementer rundt om i Danmark og 1500 mennesker er MANGE folk at samle til en omgang standup det kan jeg sige lige med det samme, inden for diskoteks miljøet er det umuligt at samle 1500 mennesker og der er mange unge festglade folk men ingen har formået at samle 1500 på et diskotek i kbh (på nær det gamle IN)  Og det er vel de unge folk du skal have fat i.

De kører comedy arrangementer inde på Renomé (overfor tivoli her i kbh) og der er ikke 300 mennesker inde hver gang selv om ALLE er velkommen. 

Så i mine øjne er det totalt urealistisk også endda i Roskilde de 2 diskoteker (buddy Holly og Cristal) har ikke engang 1000 mennesker til sammen på en lørdag så det er mange ude fra du skal trække, plus de folk der sidder hjemme i stuerne.

Hvis jeg var dig ville jeg rykke det her ind mod byen istedet, også satse på at trække nogle flere arrangøre ind over for at det kan blive godt.

Sats nu ikke for stort hellere skrue forventningen ned, jeg har selv sat og regnet på standup men jeg tør ikke lave sådan et arrangement med mere end et navn da det bliver for dyrt.

Håber du kan bruge bare lidt af det

René 

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Tilmeldt 5. May 08
Skrevet kl. 16:27

Hej

Jeg er netop gået ud af projektet, da jeg har valgt at kigge på et andet i stedet. Men min tidligere partner er nu i dialog med et større internationalt firma om at lave et nyt koncept som han og jeg har skabt. Det bliver ikke i Roskilde og nok heller ikke i Danmark overhovedet. Men i følge min overbevisning bliver det fremtiden

I øvrigt så kan jeg oplyse jer om, at de store stand-up'ere godt kan skaffes for ca. 50.000,- i kan bare tage en hurtig søgning på nettet. Og det var tre af Danmarks 5 bedste vi havde snakket med

Diskotekerne i Roskilde som Rene taler om, så er det kun Buddy, som kan noget. Cristal er et lille sted, og så har man også IP, som er lidt billiard sted men med relativt mange mennesker. I Kbh kan et diskotek sagtens trække 1000 mennesker, har været promoter tre steder i København

Renome kører også med up-comings, det er idéen bag, som Anden iøvrigt har lavet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Hej alle sammen.

Jeg arbejder selv inde for events og har i et længere styk tid arbejdet på et comedy event. men når du får en dialog med feks FBI der er landets støste vil du finde ud af at de 3 største komikere koster 50000 stykker ca. `MEN det er ikke for et åbent event ved et åbent event vil de have del af indtægterne og når de så er 3 så er der intet tilbage til dig. kun hvad du kan skrabe ind i sponsor indtægter og salg af drikke.

de fleste store komikere nu til dags laver selv deres shows landet over. så laver de en god aftale med et komunalt spillested som så måske får en lille del af entren. resten skal de tjene på øl. og ved tilskud fra kommunen.

så tror du skal kigge dig efter andre ting da du højst med 3 store navne og 2000 gæster vil kunne tjene meget lidt.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)