Jeg kan ikke rigtigt tage dig seriøs. Du starter med at skyde skylden direkte på microsoft og windows vista. Du har ikke fejlsøgt på nogen måde, det kunne da lige så godt være det plugin eller sågar det program du havde installeret der var fejl programmeret. Det kunne også lige så godt være et andet program der fik det til at crashe, fordi de 2 forskellige programmer brugte de samme resurser.
Hold da op Dennis. Hvem har tisset på din sukkermad her til morgen?? 
Jeg er da meget ked af at mit manglende kendskab til computere og at jeg ikke aner hvordan man laver en fejlsøgning bliver tolket som manglende seriøsitet.
Min sarkastiske bemærkning som du så pænt har citeret, er skrevet fordi jeg ved at mange andre har haft problemer med deres vista maskiner, hvorfor det var nærliggende at tro at fejlen måske kunne findes her. Så vidt jeg ved er der lavet en del ændringer i Microsofts nye styresystem, der gør at mange programmer ikke længere fungerer optimalt under Windows, ligesom jeg har ladet mig fortælle at der er mange såkaldte sikkerhedsrestriktioner der giver folk problmer.
Om der er hold i disse påstande er jeg ikke kvalificeret til at udtale mig om, men laver man fx. en søgning på Vista på Amino så er en stor del af de 334 hit udtalelser, der udtrykker frustration og utilfredshed med Vista. Dette sammenholdt med at der med selvsamme programmer og med selvsamme plug-in ikke var nogen problemer på min tidligere XP maskine, henledte mine tanker på at problemet jeg oplever måske hænger sammen med at der er Windows Vista på min nye computer.
Jeg takker dig dog for at du trods din tvivl om min seriøsitet forklarer mig hvordan jeg rent faktisk går ind og læser om Problemrapporter og Løsninger - det vidste jeg ikke før. Desværre hjalp det ikke noget - men det er godt at kende til denne egenskab til fremtidige problemer.
Hilsen Morten