Jeg søger tilbud på en hjemmeside til et gulvfirma. Firmaet har allerede en hjemmeside der evt. kan fornyes.
Det vigtigste er at der nemt kan ligges billeder og kommentarer ind selv, og at den er søgemaskinevenlig.
Det drejer sig om i alt 14 sider, og teksten og billederne til alle siderne er klar.
Det kunne være flot med et trælook, og evt. nogle effekter som automatisk skiftende billeder på forsiden eller lign.
Prisen bør helst ligge på maximum 10.000 kr. men gerne under, da vi brugte alt for mange penge på den anden hjemmeside, hvilket ligner noget de lærer i folkeskolen i dag.
Jeg kan sagtens hjælpe jer indenfor det budget. Send mig en mail på mail@gadensgaard.dk med nogle flere detaljer om hvad i gerne vil med jeres nye hjemmeside så kan jeg komme med et (helt uforpligtende) tilbud.
Send en mail til kristian@roenning.dk med link til siden så vil jeg se på det og vende tilbage med et tilbud. Ang prisen, så vil den med garanti ligger under 10.000 DKK.
Hej alle sammen,Tusind tak for de mange gode tilbud både herinde og på vores email. Vi har valgt at se nærmere på to tilbud, og tænkte at det måske ville være en hjælp at beskrive hvorfor valget er faldet på netop de tilbud.-De nævnte begge en fair cirka pris, hvilket er det man primært søger at få at vide. At skrive ”Ring til mig for et tilbud”, er lidt for nemt, og det har man jo mulighed for ved et hvert firma.-Vi har fået tilbudt søgemaskineoptimering samlet med i prisen, som lyder lovende.-Desuden har de forslået os en smart ekstraeffekt, til siden, som virker spændende-Og sidst men ikke mindst er vi blevet tilbudt et uforpligtende testdesign.-Er sikker på at det er en masse andre ting der spiller ind, alt efter hvilket firma man har. Men nu har vi i hvert fald overbragt vores erfaringer –håber det kan bruges!Igen, tak for tilbudene, man må sige at branchen forstår sig på god service og engagerede tilbud, i forhold til så mange andre brancher! J