Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger tilbud på en hjemmeside til et gulvfirma. Firmaet har allerede en hjemmeside der evt. kan fornyes.

Det vigtigste er at der nemt kan ligges billeder og kommentarer ind selv, og at den er søgemaskinevenlig.

Det drejer sig om i alt 14 sider, og teksten og billederne til alle siderne er klar.

Det kunne være flot med et trælook, og evt. nogle effekter som automatisk skiftende billeder på forsiden eller lign.

Prisen bør helst ligge på maximum 10.000 kr. men gerne under, da vi brugte alt for mange penge på den anden hjemmeside, hvilket ligner noget de lærer i folkeskolen i dag.

På forhånd tak

Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:29

Jeg kan sagtens hjælpe jer indenfor det budget. Send mig en mail på mail@gadensgaard.dk med nogle flere detaljer om hvad i gerne vil med jeres nye hjemmeside så kan jeg komme med et (helt uforpligtende) tilbud.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28

Hejsa Nischa.

Send en mail til kristian@roenning.dk med link til siden så vil jeg se på det og vende tilbage med et tilbud. Ang prisen, så vil den med garanti ligger under 10.000 DKK.

Mvh Kristian Rønning Smile 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:46

Hej Nischa

Du er også velkommen til at sende os en mail. Så kan vi helt sikkert udarbejde noget fornuftigt.

home@webitall.dk

Hilsen Peter Lose

Webitall

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:27

Hej. Jeg kan levere en flot side, som mere ligger på en pris, der ligner halvdelen af det budget du har fremlagt. Send mig en mail på adam@bratsch.dk

Vi kan også levere flash hvis du er interesseret i det, og vi laver naturligvist vores design tilgængeligt for alle browsere.

- Adam

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:38
Hej alle sammen,Tusind tak for de mange gode tilbud både herinde og på vores email. Vi har valgt at se nærmere på to tilbud, og tænkte at det måske ville være en hjælp at beskrive hvorfor valget er faldet på netop de tilbud.-         De nævnte begge en fair cirka pris, hvilket er det man primært søger at få at vide. At skrive ”Ring til mig for et tilbud”, er lidt for nemt, og det har man jo mulighed for ved et hvert firma.-         Vi har fået tilbudt søgemaskineoptimering samlet med i prisen, som lyder lovende.-         Desuden  har de forslået os en smart ekstraeffekt, til siden, som virker spændende-         Og sidst men ikke mindst er vi blevet tilbudt et uforpligtende testdesign.-          Er sikker på at det er en masse andre ting der spiller ind, alt efter hvilket firma man har. Men nu har vi i hvert fald overbragt vores erfaringer –håber det kan bruges! Igen, tak for tilbudene, man må sige at branchen forstår sig på god service og engagerede tilbud, i forhold til så mange andre brancher! J

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:01

Tillykke med dit valg og tak for dine gode råd.

Held og lykke med dit projekt!'

- Adam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)