Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ikke 25.000 kr til en webdesigner og det design jeg er kommet op med ligner "kan jeg godt se nu "min konkurrents lige lovligt meget. Har i nogen forslag ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke 25.000 kr til en webdesigner og det design jeg er kommet op med ligner "kan jeg godt se nu "min konkurrents lige lovligt meget. Har i nogen forslag ?
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:59
Køb en standard webhsop fra f.eks dandomain eller scannet. De koster ikke meget. Når du så har lidt flere penge, bruger du dem på at få lavet et unikt design.
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:07

Der findes også andre muligheder, som f.eks oscommerce.

Der har du i høj grad mulighed for at ændre i designet, og få lagt din egen template oven på når der er penge til det.
Der skrives meget om web shops og søgemaskine optimering, i vores shop får du en række værktøjer der kan hjælpe dig op på google.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:17

Hej Alle,

Vi bruger allerede oscommrce på siden: www.ripNroll.dk det template der er lavet er blevet rakket ned her over amino af brugere som synes det lignede for meget en af de andre sider. Er dog ikke en konkurrent til os, da vi side sælger kondomer til langt under deres priser.

Nogen forslag til hvilke ændringer der kan laves så den ikke ligner så meget, men stadigvæk har samme farve kombinationer m.m.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:33
Jeg kan måske finde ud af et eller andet for dig. Du kan få det til vennepris og behøver ikke betale med det samme. Smid mig en mail på nn@knassar.com

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:11
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:13

Glad for at høre du har indset at det ikke er en god ide at lade sig inspirerer sig så kraftig af andre.

Måske brugbart?

Det er hurtig lavet og er blot lidt en hurtig skabelon, så komprimering af grafik osv. er der ikke blevet gjort noget ud af.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:18
Hi guys,

Sorry hvis jeg fik kastet for meget mudder i det andet indlæg.

Målet er at det skulle ligne en professionel side, farverne på condom-company''s side faldt lige i min smag. Derfor blev den som den kan ses nu. Jeg ønsker et ligeså professionelt design, bare ideérne som mangler :s

Det skal helst være bygget på CREloaded (vider udvikling af oscommerce). Hvilket måske gør det begrænset mht. designere.

Ser godt ud CYGNET, men synes den mangler det ekstra som condom-company''s har. Hvordan kan det klares, uden at træde nogen over tærene? Kan vel ikke bare hyre en ''coder'' også si, design... Skal jo have en skabelon.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:24
Dato: 3/30/2006 9:18:04 PM Forfatter: ripNroll
Hi guys,
Sorry hvis jeg fik kastet for meget mudder i det andet indlæg.
Målet er at det skulle ligne en professionel side, farverne på condom-company''s side faldt lige i min smag. Derfor blev den som den kan ses nu. Jeg ønsker et ligeså professionelt design, bare ideérne som mangler :s
Det skal helst være bygget på CREloaded (vider udvikling af oscommerce). Hvilket måske gør det begrænset mht. designere.
Ser godt ud CYGNET, men synes den mangler det ekstra som condom-company''s har. Hvordan kan det klares, uden at træde nogen over tærene? Kan vel ikke bare hyre en ''coder'' også si, design... Skal jo have en skabelon.

No prob. mester ! Vi fejler alle ind imellem

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:34

Du kan sagtens bede en om et lave en skabelon til dig, som du selv kan arbejde videre med.

Det var blot et hurtig forslag, og derfor klart det måske ikke lige har det ekstra.

Men du kan jo prøve at smide links til flere sider som du kunne lide og så kunne jeg godt arbejde lidt videre på det. Men hvis stilen overhovedet ikke er dig, så sig endelig også til.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)