Findes der én plastproducent der kan producere simple plastprodukter i professionel kvalitet - til kinapriser? |
Prøv evt. at kontakte Ulstrup Plast, tag et kig på deres hjemmside up.dk
Findes der én plastproducent der kan producere simple plastprodukter i professionel kvalitet - til kinapriser? |
Prøv evt. at kontakte Ulstrup Plast, tag et kig på deres hjemmside up.dk |
Jeg tog kontakt til Ulstrup Plast for over 2 måneder siden, sendte endvidere tegninger og fik bekræftet at de var modtaget. Men hørte intet fra dem. Har så rykket for en uge siden og de sagde de ville vende tilbage. Stadig intet nyt. |
Vietnam kunne være en idé. Billige værktøjer. Du behøver ikke købe så mange emner og kvaliteten kan, hvis du vil, nå B&O højder... Mvh Klavs
|
Hvilke emner snakker vi om ? - Er det emner som skal bearbejdes, altså drejning, fræsning, boring og lign ? - Eller snakker vi støbning ? |
Det er plastikemner der skal udarbejdes en form til. Derefter produceres.
Vh. |
Hvis vi snakker alm CNC produktion kunne man da prøve og se på det, har intet med støbning via form og gøre så der kan jeg ik hjælpe. Men ved ik hvordan jeg kunne overse at det var nær københavn, for dette er i Nordjylland. Men et evt tilbud kunne man da måske komme med. |